Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes kindjes kerk

19-12-2011 12:50:31
Wat doen jullie voor de kindjes die een bloemetje komen geven aan de kerk?

Mijn eerste idee was een bellenblazer met onze namen op,
maar uiteindelijk leek me dat nog leuker om te geven bij een geboorte.
Mijn vriend is meer voor een snoepzakje, kan je niets verkeerd mee doen...
Nu twijfel ik over wat we kunnen geven.
Ik dacht al aan gepersonaliseerde m&m's, ook smarties zijn tof!

Hebben jullie nog andere leuke idee'tjes?

Lien
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1238

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik19-12-2011 14:49:27

Wij gaan voor een grote rode hartenlolly met daaraan een zakje snoepjes. Ik denk dat de kindjes het meest blij gaan zijn met snoepjes! :-)
Ik denk dat we zo rond Valentijn gaan zien, dan is er altijd veel met hartjes enzo he? X

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik19-12-2011 14:50:04

P.S. Mét een grote strik natuurlijk en een kaartje met namen + trouwdatum op!
Ik vind het moeilijker te beslissen hoeveel zakjes we moeten voorzien... X

frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-12-2011 14:59:29

Wij hebben een zakje met van die hartesnoepjes gegeven...

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik21-12-2011 11:27:41

Hier waren het bellenblazers met Disneyfiguren en wondmolens met snoepjes (jelly beansachtige snoepjes en gekleurde harten van Haribo) en voor de allerkleinsten badeendjes gepresenteerd op blauwe gepofte rijst in een micazakje.
Voor de groteren had ik gewone puntzakken met gemengd snoep

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik21-12-2011 11:28:00

windmolens dus

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik30-12-2011 16:18:43

ik had 4 bruidkindjes en had ze allemaal een drinkbeker van studio 100 gekocht met hun favoriet erop. Die had ik gevuld met snoep en daarin nog wat prulletjes (voor de kleinste zeediertjes voor in bad, en voor de 2 grotere een springtouw). Hier hebben ze op de trouw fijn mee gespeeld en ipv van het dessertenbuffet hebben ze hun beker geplunderd :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...