Terug naar overzicht
Wij gaan voor een grote rode hartenlolly met daaraan een zakje snoepjes. Ik denk dat de kindjes het meest blij gaan zijn met snoepjes! :-)Ik denk dat we zo rond Valentijn gaan zien, dan is er altijd veel met hartjes enzo he? X
P.S. Mét een grote strik natuurlijk en een kaartje met namen + trouwdatum op!Ik vind het moeilijker te beslissen hoeveel zakjes we moeten voorzien... X
Wij hebben een zakje met van die hartesnoepjes gegeven...
Hier waren het bellenblazers met Disneyfiguren en wondmolens met snoepjes (jelly beansachtige snoepjes en gekleurde harten van Haribo) en voor de allerkleinsten badeendjes gepresenteerd op blauwe gepofte rijst in een micazakje.Voor de groteren had ik gewone puntzakken met gemengd snoep
windmolens dus
ik had 4 bruidkindjes en had ze allemaal een drinkbeker van studio 100 gekocht met hun favoriet erop. Die had ik gevuld met snoep en daarin nog wat prulletjes (voor de kleinste zeediertjes voor in bad, en voor de 2 grotere een springtouw). Hier hebben ze op de trouw fijn mee gespeeld en ipv van het dessertenbuffet hebben ze hun beker geplunderd :-)