Terug naar overzicht
Leuk he:)! Weer een puntje dat je kunt schrappen.. :)
Eventjes het hotel gegoogled en moet zeggen ziet er super uit!!Wij zijn ook onze huwelijksreis aan het plannen, maar momenteel nog niks concreet vastgelegd...Groetjes
Sarah, Wij zijn nt terug van onze 3 weekjes, ook in TenerifeWij gaan altijd op vakantie in Adeja, in La Caleta naar Sheraton la caleta een super goed hotel!veel plezier, valt heel veel te beleven in Tenerife
Hey Sarah,Leuk leuk!!Je kan echt beginnen aftellen! Eens nieuwjaar voorbij zal jullie dag er komen aanvliegen!En dan zalig genieten op honeymoon é!!groetjes
Oh, wat fijn!Het hotel is idd erg goed, dus je kan zéker gerust zijn!En zo super dat je weer iets kan afvinken. Wij zijn volop aan het bespreken wat we willen als honeymoon, zal ook blij zijn als dat in orde is!Grz
Als kleine meid ging ik me men ouders 5 keer naar Tenerife in de kerstvakantie... telkens naar een andere streek... écht geweldig daar ! :)
Ja ben enorm benieuwd! :) Nu paar vriendinne van mij trouwe ook volgend jaar en als we die huwelijksreizen zien zijn ze toch wa shikker..Maar dan denk ik, wij hebben al een huis gekocht, op onze leeftijd, en dan nog is een té dure reis erbij, da gaat ook nie :)En zolang da mn ventje er maar bij is en we mooi weer hebbe, dan maakt et eig ni zoveel uit waar we zitte eh ;)
Goede keuze gemaakt.