Terug naar overzicht
Jep, ook wij gaan voor een videograaf... Mijn vriend wou een van de twee, ofwel video professioneel ofwel fotograaf professioneel. Aangezien zijn Oom professioneel fotograaf is -in Frankrijk weliswaar- en hij dit als cadeau doet hebben we besloten voor een professionele videograaf te gaan en uiteindelijk is het toch een heel erg leuke herinnering!
Ja idd 'k denk dat als je het op beeld hebt, het toch nog iets extra's heeft. we zaten ook nog verveeld met het feit dat we 's avonds na receptie dan gn fotograaf meer hadden( want de onze blijven tot juist midden van receptie). Maar nu we voor een videograaf ook gaan, is een fotograaf voor 's aovnds op feest niet meer nodig.
ja we hebben ook videograaf, leuk om achteraf nog eens bewegende beelden te zien, maar nemen ook ne fotograaf
Wij hadden ook een vriend die filmde, ik moet zeggen niet gemerkt dat hij dat deed! Geef die persoon wel op voorhand een goed dagschema mee, dat ie weet waar en wanneer er gefilmd moet worden!
Jap, heb hem al een voorlopige schema doorgestuurd.Hij zei me dat ie in't totaal al zo'n 10 trouws gefilmd had, dus ie weet beetje hoe het in elkaar zit.