Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels trouwringen

19-12-2011 20:39:00
Dag Bruidjes,
zoals zovelen onder jullie zijn ook wij afgelopen weekend onze trouwringen gaan uitkiezen bij FDO.
Zeer vriendelijke ontvangst, voldoende tijd gehad om te beslissen en op het moment zelf was de keuze snel gemaakt.
Nu we terug thuis zijn, begin ik echter te twijfelen aan onze keuze. We hebben namelijk geen koppeltje gekozen maar iets totaal verschillend. De mijne is glanzend wit goud met 9 briljantjes en die van mijn verloofde is wit goud met ijsstructuur en een fijn lijntje er in verwerkt... Zijn er nog koppels die totaal verschillende trouwringen hebben gekozen want dit zie je toch (bijna) nooit?!

Kelly
8-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 877

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik19-12-2011 20:46:04

Heyhey,

Onze ringen komen ook van bij FDO! :-)

Wij hebben wel een koppeltje gekozen aangezien dat 1 van mijn voornaamste eisen was ;-). Al is het ook wel niet 200% hetzelfde. Wij hebben alletwee een wit gouden ring met ijsstructuur en een fijn lijntje (zoals jouw verloofde dus ;-)) maar bij mij zitten er wel 8 steentjes in en bij hem natuurlijk niet.

Tegenwoordig zijn er echter heel veel koppels die 2 verschillende ringen nemen dus als jullie elk die ring het mooiste vonden, zou ik me geen zorgen maken ;-).

Groetjes!

Evelien

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik19-12-2011 20:49:35

Hey, wijzelf hebben onze ringen nog niet gekozen...maar een bevriend koppel van ons die deze zomer getrouwd zijn hebben ook twee totaal verschillende ringen. Zij heeft eentje vol diamanten steentjes en hij heeft drie, redelijk dikke, ringen die aan elkaar zijn vastgemaakt... Totaal verschillend, maar je ziet echt dat die ringen hun weerspiegelen en dat vind ik eigenlijk heel belangrijk. Als mijn vriend een ring heel erg mooi vindt maar ik niet, dan kies ik ook iets anders wat ik mooi vind!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik19-12-2011 21:29:57

Bij ons zullen het ook 2 totaal verschillende ringen worden.
Ik hou van vrouwelijk en bling bling en mijn verloofde van heel strak
Het zal dus ook bij ons geen koppelke worden.
Je ziet trouwens bijna nooit de 2 ringen naast elkaar he? (tenzij op de trouwfoto's)

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik19-12-2011 21:37:28

Hoi

Wij gaan zelf voor een koppeltje, omdat we ons daar zelf het beste bij voelen. Vrienden van ons hebben ook totaal verschillende ringen gekozen, omdat hun ringen beter bij hun persoonlijkheden passen. Zij hebben ook naar het praktische gekeken : mijn vriendin werkt op een kantoor en heeft een heel opvallende ring met veel diamantjes. Haar man heeft een simpele, witgouden ring gekozen, omdat hij bij een interieurzaak werkt en vaak vasttapijt en gordijnen moet gaan plaatsen. Zijn ring ziet dus meer af dan die van haar, en hij heeft dan ook een dikkere en een met minder details gekozen. Wat er niet aan is, kan ook niet slijten.

Mijn mening : doe gewoon je zin, en waar je jezelf het beste bij voelt.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik19-12-2011 22:01:46

Hey,

Ik vind dat het persoonlijk zeker kan dat je twee verschillende ringen neemt.
Uiteindelijk draagt elk één hé ;-) en je moet u goed voelen bij je eigen ring dus
ik zou zeggen, niet twijfelen maar er voor gaan!!!

Succes

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik19-12-2011 22:05:21

Wij zijn ook bij FDO geweest, en op voorhand hadden we al beslist dat we niet per se een koppelke wilden. Het is vooral belangrijk dat je het zelf mooi vindt.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik20-12-2011 8:22:20

Hoi Kelly,

Onze ringen komen ook van bij FDO en die van ons zijn ook geen koppeltje maar passen wél bij elkaar, vinden we. Die van mij is 1,1 cm breed in glanzend wit goud met bovenaan allemaal briljantjes en die van mijn verloofde is 1 cm breed in mat wit goud (zonder iets op). Door hun breedte passen ze wel samen en je ziet het verschil glanzend/mat niet doordat die van mij vooraan helemaal bezet is met steentjes. Ik zou nooit een matte ring willen en mijn verloofde nooit een glanzende. We hebben dus allebei gekozen wat we mooi vonden. Uiteindelijk betaal je toch héél véél centjes voor je ringen en moet je die de rest van je leven dragen, dus dan kan het maar beter iets zijn wat je mooi vindt, toch? Ik zou niet twijfelen en gewoon allebei jullie zin kiezen, en als dat dan niet helemaal perfect bij elkaar past, soit.

Veel liefs,

Nathalie

Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik20-12-2011 13:38:31

Hey Kelly,

nu moet het toch ook lukken dat ik ook bij FDO een witgouden met 9 briljantjes heb besteld (3,5mm dik) en mijn vriend een witgouden met ice-structuur (5mm).
Wij hebben gevraagd om de mijne ook dezelfde ice-structuur te geven. Zo passen ze perfect bij elkaar!
En zoals ik je beschrijving lees lijkt het mij dat we dezelfde ringen gekozen hebben
Je kan bij FDO alles aanpassen, dus ook textuur, breedte, steentjes, ... Misschien kan je ze ook meer doen matchen?

Grtjs

Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik24-12-2011 10:16:16

Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Ondertussen heb ik er al enkele nachtjes over kunnen slapen en het is zoals jullie zeggen: de ringen weerspiegelen elk onze persoonlijkheid en je moet ze toch de rest van je leven dragen dus kan het maar beter jouw smaak zijn. We gaan dus niets meer laten aanpassen maar alles laten zoals we ze besteld hebben.
Ik kan niet wachten om de mijne te mogen aandoen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...