Terug naar overzicht
wij willen ook de grootouders er bij betrekken en stoppen daarom wensballonen op op de wensballonen schrijven we dan zelf de naam met alcoholstift.groetjes jamie
Misschien dat je 8 ballonnen kan laten bedrukken op http://www.ballonpro.eu/ Je moet maar eens kijken, ik weet dat je ze daar kan laten bedrukken maar ik weet de minimale hoeveelheid niet..Groetjes Serena
Wij hebben hier vlakbij zo'n speciale ballonnenwinkel, zij bedrukken per stuk denk ik hoor?
Je kunt kleine pakketjes met ballonnen en een heliumflesje kopen (bestellen op internet), waarmee je ongeveer 30 stuks kunt vullen. In plaats van de ballonnen bedrukken kun je eventueel een briefje aan de grootouders in de ballonnen doen? Als je ze dan oplaat, is het alsof je ze een briefje stuurt.
je kan bij ons gepersonaliseerde ballonnen kopen, wel vanaf 25 stuks.je kan ze zien op onze site www.tutje-en-kiki.com
Hallo,Mijn papa is overleden en hij is nog steeds heel belangrijk voor mij. Daarom hebben wij een wensballon. Dit is een soort van lampion (gemaakt van brandwerend papier) waaronder een kaarsje zit. Door de hete lucht van het kaarsje gaat de wensballon in de lucht. Dat is heel mooi als het donker is. Op de ballon kan je dan de naam schrijven of een tekst of ... Dat gaan wij doen. De ballonnen zijn trouwens biologisch afbreekbaar en mogen in België gebruikt worden. Google het maar eens. GroetjesKelly
Bedankt voor de reacties!@ An: welke ballonnenwinkel is dat?@ Eline: heb je soms een link naar de site, want ik heb dit voor zo'n laag aantal nog niet gevonden.Groetjes!