Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

19-12-2011 22:29:29
lieve medebruidjes,

we graken er maar niet uit wat voor vervoer we gaan nemen
we wilden graag mini coopers maar daar is er al teveel negatieve comentaar op geheven
zoals dat ik er niet ga ingraken door mijn kleed en dat het anders verompeld zal zijn
weet even niet meer wat gedaan wat kiezen jullie van vervoer iemand ervaringen?

groetjes
jamie

jamie
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 591

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik19-12-2011 22:33:49

Hey, wij gaan waarschijnlijk gewoon met onze mini...maar dan zit ik gewoon vanvoor dus ik kan de zetel naar achter doen, dus plaats zat. Maar als je vanachter moet zitten kan het idd wat krapjes worden...

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik19-12-2011 22:52:58

wij hebben ook mini coopers, en ik ga vanvoor zitten dus mijn kleed zal er wel ingeraken.

u niet laten leiden door neg commentaar, jullie zin doen!
groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik19-12-2011 22:53:08

wij hebben een limo

kristien

Meld misbruik20-12-2011 5:37:04

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik20-12-2011 8:13:07

Hoi Jamie,

Ik rijd zelf met een mini coopertje. Als je voorin zit in de passagiersstoel en je je stoel volledig naar achter zet zal je wel genoeg plaats hebben hoor met je kleed. Het hangt er natuurlijk van af of je ook de suite meeneemt in eventueel andere mini's. Uit ervaring weet ik dat mijn omaatje niet zo'n fan is van achterin in te stappen in mijn auto (mini cooper heeft zoals je weet maar 2 deuren dus je moet de voorste zetel naar voor schuiven om achteraan te kunnen instappen en da's niet zo makkelijk). Oplossing voor de suite kan er misschien wél in bestaan om de jonge mensen achterin te laten zitten en de grootouders vooraan te laten plaatsnemen?

Mijn mini'tje was wel geschikt (zwart met wit dak en witte spiegeltjes) voor onze trouw maar we hebben toch beslist om voor onze trouwdag eens iets anders te nemen dan onze dagdagelijkse auto dus zijn we voor een oldtimer gegaan.

Liefs,

Nathalie

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-12-2011 18:59:27

hoi

Wij hadden een (nieuwe) Mini cabrio als bruidswagen en zelfs mijn gigantisch kleed paste erin :-)
Beetje voorzichtig 'opvouwen' en dan past het wel hoor...

Kijk maar :-)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101501864236496...

en hier zie je de sleep in zijn geheel:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101501864240296...

laat je niet te veel beïnvloeden, het is jouw trouw, dus je kiest wat JIJ wil, niet wat iemand anders wil...

groetjes

Joyce

jamie
12-5-2012
 Meld misbruik21-12-2011 12:39:15

dank je voor alle reacties

het is idd onze dag en onze droom om in mini's te trouwen
joyce mijn kleed is van het zelfde volume als het uwe dus dit moet idd lukken.ps zeer mooie trouw!
de mini's kunnen we huren bij een huurbedrijf maar dan moeten we wel zelf rijden maar dit vinden wij leuk zo kunnen we naast elkaar zitten en hebben we even tijd voor ons alleen na alle drukte .
wel nog even bekijken met de suite hoe we deze kunnen indelen

groetjes jamie

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik23-12-2011 10:25:56

bedankt voor de tip van de feestkever!
Hier ook een probleem qua auto's, langs de ene kant wil ik voor modern gaan en langs de andere kant heeft zo'n oud moddeltje, dan weer wat meer karakter ...
Dus ja ... en die kevers vind ik dan wel leuk
Direct prijsofferte opgevraagd se, kunnen we nog vergelijken en kiezen welke we willen.

Tim

Meld misbruik4-1-2012 20:08:53

Als je met de echte klassieke cooperkes zou trouwen, is het perfect mogelijk om de voorste passagierszetel er uit te halen, zodat je makkelijk in en uit de wagen kan...zelfs met hoepelrok.

Ik heb al meerdere malen een huwelijksceremonie gereden met mijn mini en iedereen was laaiend enthousiast, en raad eens... uw kleed verkreukt echt niet meer dan in een andere wagen hoor...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...