Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nood aan jullie know-how: vlinders

19-12-2011 22:39:43
Beste medebruidjes en gommen

Ik heb even een vraagje! :-) Onze uitnodiging staat vol met vlindertjes, onze menu's, misboekjes,... allemaal vlinders :-)
We hebben dus een "thema".

Ik was al een paar weken m'n hoofd aan het breken over hoe we de tafelnamen gaan doen en vandaag kwam ik op het net dit tegen: http://www.ukbride.co.uk/forum_topic/wedding-card-box-table-planner-and-table-names-all-done-pictures_2?DiscussionID=24545&page=1 . Ik zou héél graag die vlinder in dat diamantje hebben voor onze tafelnamen.

De diamantjes vind ik zonder probleem terug op het net MAAR die vlinders niet... Volgens de uitleg van die vrouw op het forum heeft ze dat ergens besteld (in de UK dus das geen optie). Weten jullie waar ik dit in ons Belgenland zou vinden??

Alvast héééél erg bedankt!!!

Groetjes

Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 840

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik19-12-2011 23:12:55

Geen idee waar je dat in België zou kunnen vinden maar ik zou ze zelf maken als ik jou was want daar is toch echt niks moeilijks aan. Het vinden van een staandertje zal misschien meer tijd kosten dan het knutselen van de vlinders.

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik19-12-2011 23:21:58

Mjah maar als ik dat ga uitknippen gaat het er dan zo niet "geknutseld" uitzien?
Want die rondjes zo perfect uitknippen... Ik ben niet zo handig met de schaar :-)

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik20-12-2011 5:28:12

hey

Ik heb ooit ook eens vlinders gemaakt als naamkaartje (eigenlijk meer als menukaartje) en ik heb die toen zelf gemaakt. en gelamineerd, dan zijn ze stevig.
De afbeelding van een vlinder heb ik toen gehaald van een kindertekening website

groetjes

An
25-5-2012
 Meld misbruik20-12-2011 7:05:35

Misschien eens kijken op www.etsy.com, bij zoeken 'butterfly' ingeven en dan verder klikken naar 'weddings'. Ik heb er al 3 dingen besteld en alles ziet er even prachtig uit!
Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik20-12-2011 8:56:07

Hey,

Ik weet niet uit welk matriaal zijn zijn maar ik heb vorige week veel vlinder zien liggen bij Action. Misschien eens gaan kijken????

Groetjes

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik20-12-2011 10:28:05

ik zou ze persoonlijk echt wel zelf maken... dan kost het waarschijnlijk pakken minder geld, en zo moeilijk zijn ze nu niet om te maken he.. moet ook niet exact dat vlindertje zijn, zoek eens op google, onder kleurplaten vlinders, en dan kan je jouw modelletje zoeken en vinden, die wel makkelijk knipt zonder die rondingen...

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik20-12-2011 11:31:01

In knutselwinkels vind je "pons"
Een pon is iets zoals een perforator, maar in plaats van rondjes perforeer je figuurtjes. Zo heb je ook vlinders, grote, kleine........ Je kan eerst je gekleurd papier lamineren, en dan met de pons de vlinders perforeren!

:)

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik20-12-2011 18:54:16

Ik zou eens gaan kijken in de action daar hebben ze dat wel denk ik
groetjes

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik25-12-2011 8:10:12

hey

ik heb misschien iets gevonden voor u!

veel succes

http://www.trouwartikelen.nl/bruiloft-decoratie-huwelij...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...