Terug naar overzicht
Geen idee waar je dat in België zou kunnen vinden maar ik zou ze zelf maken als ik jou was want daar is toch echt niks moeilijks aan. Het vinden van een staandertje zal misschien meer tijd kosten dan het knutselen van de vlinders.
Mjah maar als ik dat ga uitknippen gaat het er dan zo niet "geknutseld" uitzien?Want die rondjes zo perfect uitknippen... Ik ben niet zo handig met de schaar :-)
heyIk heb ooit ook eens vlinders gemaakt als naamkaartje (eigenlijk meer als menukaartje) en ik heb die toen zelf gemaakt. en gelamineerd, dan zijn ze stevig.De afbeelding van een vlinder heb ik toen gehaald van een kindertekening websitegroetjes
Misschien eens kijken op www.etsy.com, bij zoeken 'butterfly' ingeven en dan verder klikken naar 'weddings'. Ik heb er al 3 dingen besteld en alles ziet er even prachtig uit!Groetjes
Hey,Ik weet niet uit welk matriaal zijn zijn maar ik heb vorige week veel vlinder zien liggen bij Action. Misschien eens gaan kijken????Groetjes
ik zou ze persoonlijk echt wel zelf maken... dan kost het waarschijnlijk pakken minder geld, en zo moeilijk zijn ze nu niet om te maken he.. moet ook niet exact dat vlindertje zijn, zoek eens op google, onder kleurplaten vlinders, en dan kan je jouw modelletje zoeken en vinden, die wel makkelijk knipt zonder die rondingen...
In knutselwinkels vind je "pons" Een pon is iets zoals een perforator, maar in plaats van rondjes perforeer je figuurtjes. Zo heb je ook vlinders, grote, kleine........ Je kan eerst je gekleurd papier lamineren, en dan met de pons de vlinders perforeren!:)
Ik zou eens gaan kijken in de action daar hebben ze dat wel denk ik groetjes
heyik heb misschien iets gevonden voor u!veel succeshttp://www.trouwartikelen.nl/bruiloft-decoratie-huwelij...