Terug naar overzicht
Je gaat daar zeker iets voor vinden, voor dat budget. succes met de zoektocht!
Voor dat budget zal je daar zeker iets vinden. Je kan ook perfect alles combineren. Ze geven je telkens setjes, maar je mag de ringen switchen en aanpassen naar eigen smaak.
Dag LeentjeWij hebben vorige week zaterdag onze trouwringen daar besteld.Je hebt veel tijd om te kiezen, veel keuze, zeer vriendelijk en de onzekosten normaal 1165 €. We hebben korting gekregen en betalen 972€.Veel kiesplezierGroetjes
hallo wij gaan ook binnenkort kiezen, waar ligt die winkel?
@LotteOp http://www.wijtrouwen.com/fededioro/ vind je alle informatie.
Heej,Wij zijn ook onze ringen daar gaan kiezen, ik heb een wit gouden ring met 20 briljantjes in (dus veel blingbling) en mijn vriend heeft ook een gewone ring gekozen om dezelfde reden. We betalen 1220 euro. Valt er echt heel goed mee van prijs.
Wij hadden ook 1200 euro voorzien en hebben uiteindelijk super mooie ringen helemaal naar onze smaak gevonden voor 976 euro bij FDO
Heyhey,Wij hadden ook 1200 eur voorzien en hebben uiteindelijk een koppeltje gekozen dat (incl korting) op 980 eur uitkwam. Beiden zijn wit goud met ijsmotief en bij mij zitten er 8 bril
Hoi Leentje,Voor dat budget ga je bij FDO zeker iets moois kunnen vinden hoor! Zoals je op hun website kan zien, hebben ze voor elk budget mooie dingen. Zelf zijn wij iets duurder gegaan omdat we allebei een heel brede ring hebben gekozen (die van mij vol briljantjes). Gelukkig hadden we veel oud goud van mijn ouders meegekregen wat de prijs wel enorm gedrukt heeft. Samen met een mooie korting vielen de ringen exact binnen ons budget!Liefs,Nathalie