Terug naar overzicht
normaal kan je in elke bruidswinkel pelsjes kopen. Je kan die normaal ook huren bij ceremoniewinkels. Ik vind het supermooi en zou het meteen dragen als ik niet een mooie kanten bolero bij mijn kleed hadveel webwinkels hebben ze ook.
Hey, Ook ik ben in de winter getrouwd maar heb uiteindelijk voor een lerenjasje gekozen. Omdat ik dit na de trouw gewoon kon afdragen, eigenlijk heb ik het alleen voor de foto's en in de kerk aangehad. Want in de zaal was het warm genoegt.Groetjes frida
Ik ben vorige zaterdag getrouwd, dus redelijk koude wind maar wel zon en blauwe lucht.Ik had nu wel een jurk met kanten mouwen , maar heb toch nog een brede stola laten maken voor even rond me te kunnen slagen op koude momenten.Ik heb deze gebruikt tijdens transport, even tijdens de fotoreportage en na de Kerk voor de rest heb ik deze dus totaal niet gebruikt. De Kerk was op het einde van de dienst wel frisjes maar daar bijt je wel door.Meestal vragen ze voor bolero's redelijk wat geld in een bruidswinkel.Groetjes, Sarah
ik had een wit pelsje en ik was écht blij dat ik het had (we zijn vorig weekend getrouwd). Als je interesse hebt om het over te kopen geef maar een seintje: filipendebo@live.be