Terug naar overzicht
Hallo,Leuke bezigheid he .Wij hebben vorige zaterdag onze reis geboekt na heel wat gepuzzeld te hebben en dit om een "geschikte vetrekdatum" te vinden. We hebben maar 1 weekje en 1 dag verlof kunnen bemachtigen. Het is Kreta geworden. Regio Rethymnon, een oud Venitiaans stadje. Absoluut wat we zochten, rustig bij het hotel maar 's avonds kan je perfect naar het centrum wandelen waar er iets te beleven valt zonder mega discotheken à la Palma of in Kreta, Chersonissos.Ik kan je nog niet uit ervaring zeggen of het goed is maar het ziet er perfect uit.Misschien is dit dan ook een leuke tip voor jullie.Groetjes!
Hey Patricia,thanks for the tip ;-)!Maar ik ben een jaar of 8 geleden al naar Rethymnon geweest.'t is inderdaad een mooie en vrij rustige regio. Dus je zal zeker een leuke huwelijksreis hebben!Geniet ervan :-)Groetjes x
Hey Evelien,Dank wel! Jij vraagt een tip en ik ben diegene die info krijgt . Toch een handig forum hé.Succes nog met de zoektocht.Groetjes
Hoi Evelien! Wij zijn al eens naar Cyprus geweest en het is daar echt prachtig!Het was in Paphos. Nog veel plezier in het zoeken naar de bestemming
Die roadtrip door Frankrijk lijkt me ook wel leuk. je kan bij jetair (dacht ik) een boot huren om zelf mee te varen (zonder vaarbewijs). je kiest op voorhand welke wateren je bevaart en je kan ook zoveel of zoweining doen als je zelf wil. en je kon het ook in frankrijk doen.Wij gaan naar Parijs, we zijn niet zo een stilliggers en om in mei dan naar Spanje te gaan, vind ik wat risicovol voor het weer. dan liever PArijs, dan weet je dat het slecht weer kan zijn maar dan kun je je voorbereiden
Wij gaan eerst een paar dagen onder ons twee strandtoerist spelen in de Marche in Italië (in een vijfsterren strandhotel met zicht op zee. jeej!) en daarna gaan we twee weken met onze vrienden (18) naar Umbrië in een groot huis. (waar we 320 euro per man voor 14 dagen betalen, ook jeej!) We zijn ook niet zo echt gemaakt om te lang gewoon te luieren :) Als je op zoek bent naar een echt romantische vakantiebestemming vind ik persoonlijk Toscane heel interessant. Je hebt daar cultuur, rust, prachtige landschappen en zelf de zee mocht je niet zonder kunnen. Een echte aanrader is het Farmhouse van Cabbiavoli (www.cabbiavoli.it). Ligt tussen Firenze, Sienna en Pisa. We zijn daar een aantal jaren geleden met mijn ouders geweest en dat is daar echt een stukje hemel op aarde. Het is natuurlijk wel niet de typische huwelijksbestemming... Dus geen wit strand en azuurblauwe zee. Maar toch, een aanrader! Vorige winter zijn we naar de Canarische eilanden geweest (Lanzarote) en het is daar helemaal niet slecht, maar je moet daar wel rekening houden met veel gepensioneerden. Dat is op zich natuurlijk helemaal niet erg, maar dat zorgt er wel voor dat wij als jonge mensen toch wat actie en avontuur hebben gemist. En 's avonds was het daar ook redelijk vroeg heel erg dood.