Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Sint-Niklaas - Dendermonde

21-12-2011 15:55:32
Hallo allemaal,

Wij hebben zoals iedereen hier, ook besloten om te trouwen. De datum ligt nog niet vast, maar we hebben onze zinnen gezet op eind september. Nu zoeken wij natuurlijk een feestzaal. Ik heb familie in antwerpen, limburg, kortrijk en brugge. Om al deze mensen samen te krijgen (85 mensen = zowel mijn familie als die van mijn verloofde) samen te krijgen, willen we graag 'in het midden' een zaal hebben. Sint-Niklaas/Dendermonde leek ons doenbaar. De zaal moet groot zijn (170man), maar we willen hier niet teveel geld aan uitgeven. Dat gebruiken we dan liever voor andere zaken.
Kan iemand mij tips geven?

Groetjes,

Elke

Elke
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 2235

Els
27-1-2012
 Meld misbruik21-12-2011 16:32:25

Hey,
In Hamme is er feestloft Le lis (valt goed mee van prijs) en in Elversele Zilte Zoen( prijzen ken ik niet)
Groetjes

Elke
15-9-2012
 Meld misbruik21-12-2011 17:23:23

Bedankt! De feestloft ziet er heel tof uit!
Nog iemand tips? We willen graag werken met een buffet, dus niet de traditionele tafelschikking en het uren aan tafel zitten... :-)

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik21-12-2011 17:31:37

Wij hebben gekozen voor Feestzalen Roxy in Nieuwkerken - Waas.
Dit ligt juist tegen Sint - Niklaas.
Wij hebben wel gekozen voor bediening aan tafel, maar zij hebben ook buffetmogelijkheden.

groetjes

Els
27-1-2012
 Meld misbruik21-12-2011 18:26:41

De feestloft heeft ook een buffetvorm, wij zijn er zelf eens naar een feest gegaan en was toen met een 'winterbbq' (was in november) zeer lekker

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik21-12-2011 18:41:31

Wij houden ons feest in Hof ter Velden in Baasrode, en doen buffet. Tot nu toe heel goed contact, en we hebben al van veel mensen positieve commentaar gehoord over het eten.
De prijs is redelijk in vergelijking met veel andere zalen.
Succes met de zoektocht!

Els
8-9-2012
 Meld misbruik21-12-2011 22:31:06

hey wij hebben gekozen voor Hof van Coolhem in Kalfort, Puurs! Mijn vriend zijn familie is van Mechelen en mijn familie van Zwijndrecht dus hebben wij ook voor een zaal middenin gekozen ;-) Wij zijn ook héél tevreden over de contacten die we al gehad hebben! Nog veel succes met jullie zoektocht en de voorbereidingen!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik22-12-2011 8:46:03

Héy, wij trouwen ook in Hof Ter Velden in Baasrode. Ook buffetvorm en ook al véél pofitiefs gehoord over het eten. Héél vriendelijke behandeling ook !

Andere aanraders: Tybeert in Lokeren

Zaal Roxy ben ik héél lang geleden naar een trouwfeest geweest van mijn neef, ik weet alleen nog dat ik het een leuke avond vond :)

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik22-12-2011 8:46:58

De feestloft in Hamme vraagt vrij veel voor drank, dat was de reden dat wij er niet voor gekozen hebben. En met 170 personen is die zaal heel nipt, denk ik.

Wij hebben ons feestje gegeven in de oude maalderij in Moerzeke (Hamme), zaal vrij van traiteur en brouwer, nadeel is dat je zelf moet decoreren en klaarzetten, voordeel is dat je veel kan besparen op drank en eten... En ik vind dat een heel leuke zaal... Als je meer info wil, stuur je maar een PM...

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik22-12-2011 9:35:57

Zilte Zoen in Elversele is een heel mooie zaal, maar daar kom je al snel aan €120-€130 per persoon ZONDER de dranken + personeelskosten na het diner. + Voor ons was de zaal ook net iets te klein (als ik me niet vergis max 130-150 personen).

'Grotere' zaal in de omgeving, waazr zeker 200 man kan ziten en waar de prijzen meer dan goed meevielen was kasteel Coninckxdonck in Gentbrugge. Ik hoor het wel mocht je hierover nog meer uitleg willen!

Succes nog met de zoektocht!
Groetjes,
Annelies

carine
19-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 11:00:58

Wij hebben zaal Toon in Sinaai, daar moet je wel zelf een traiteur voor zien.
Wij betalen daar 150 euro voor de huur en 150 voor de waarborg van de zaal. Is een heel mooie grote zaal waar zeker 170 mensen binnen kunnen.
De waarborg wordt later verekend bij het afrekenen van de drank die je van daar moet afnemen. Dus eigenlijk is de zaal maar 150 euro en als we ze zelf proper maakte nadien zouden we nog 50 euro kunnen terug krijgen. Maar zie dat persoonlijk niet zelf zitten om de dag erna nog te poetsen.
Zaal Toon Wijnveld 251 9112 Sinaai 03/7726061

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik22-12-2011 16:01:45

Wij hadden onze feest in Hof ter Velden te Baasrode en dit is zeker een aanrader! Wij hebben daar al verscheidene feesten gehad en altijd tip top in orde. Prijs-kwaliteit zeer goed! Vriendelijke bediening!
Je kan kiezen uit verschillende formules, ofwel alles in buffetvorm, ofwel alles aan tafel, ofwel beiden... wij hadden als voorgerecht een bordjesbuffet; dit waren 7 of 8 verschillende bordjes, zeer mooi en fijn afgewerkt, waarvan iedereen er meer dan 1 kon nemen. Wij hebben er zeer veel goede commentaar over gekregen Neem zeker eens een kijkje op de website http://www.hof-ter-velden.be/

Groetjes
Caro

Elke
15-9-2012
 Meld misbruik23-12-2011 10:51:02

Hallo allemaal,

Bedankt voor de vele reacties. Intussen hebben wij een toffe zaal gezien op het internet: Artcube in Gent. Ziet er fantastisch uit, maar we weten natuurlijk niet in verband met het prijskaartje. Iemand ervaring met deze zaal? Heb de informatie al aangevraagd, maar ik moet die nog ontvangen.

Alvast bedankt voor de tips!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik23-12-2011 11:57:08

er is zeker iemand hier op het forum die daar haar feest geeft, anders moet je eens via de zoekterm zoeken!

Elke
15-9-2012
 Meld misbruik27-12-2011 9:08:10

Intussen is het aantal voor ons huwelijk gestegen tot 200. Artcube lijkt ons een heel goede zaal, maar zoals vermeld op dit forum zijn er bepaalde verplichtingen bij het huren van deze zaal. Hopelijk kunnen we tot een goede overeenkomst komen, want dit is het soort zaal waar ik mijn feest wil geven. Alvast bedankt voor de hulp .

Groetjes,

Elke

LEEN
29-6-2012
 Meld misbruik6-3-2012 8:02:08

Hallo,

Wij trouwen in Kasteel van Saffelaere te Lochristi.
Tot hier toe zeer tevreden of ligging, zaal, communicatie en bediening...
De rest moet nog komen...

Groetjes,

leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info