Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwring Fede Di Oro

21-12-2011 22:22:07
Hey bruidjes! Gisteren gaan kijken bij FDO voor onze trouwringen en wat een ruim aanbod en zeer vriendelijke mensen!! Mijn verloofde heeft een mooi exemplaar gekozen met ijsstructuur en een fijn lijntje erin. Jammer genoeg vond ik het vrouwenexemplaar niet mijn ding... Ik vond een andere ring met maanstructuur en diagonaal boogje erop met briljanten in dan weer meer mijn ding. Aangezien FDO bekend staat om alles op smaak te kunnen aanpassen vroeg ik of mijn ring ook met ijsstructuur kon gemaakt worden om zo meer een 'koppeltje' te vormen. Dit kon jammer genoeg niet...begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom. Dit stelde mij dan echt teleur! Ook stel ik mij vragen bij de prijs die gemaakt werd. Mijn verloofde mag geen goud dragen en wil zijn exemplaar dus in het zilver... En toch kwam de prijs nog op 1100 euro... Kan er mij iemand nog juweliers/ontwerpers aanraden? Grtjs Kim!

Kim
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 801

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 9:06:49

Hoi Kim,

Ik weet niet van waar je bent, maar wij hebben onze ringen besteld bij Yves Vanschoenwinkel in Hasselt. Hij ontwerpt al zijn ringen zelf dus wij konden precies zeggen hoe en wat wij wouden...

Groetjes

Kim
26-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 9:44:41

Hey! Wij zijn van het waasland maar voor trouwringen vind ik niks te ver!! Heb een beetje schrik om zelf iets te laten ontwerpen. Wat als het klaar is en het is toch niet jouw ding? Of de ring is niet mooi om je vinger?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...