Terug naar overzicht
Hey Femke,Ik ben daar ooit (vrij lang geleden) eens geweest voor een communiefeest...Ik vond het daar toen gezellig en lekker eten :)Zijn jullie van de Vlaamse Ardennen?Ik ben hier nog niet veel streekgenootjes tegen gekomen :))Groetjes,Nathalie
Heej wij zijn ook van de streek. La Deuze ken ik niet echt maar wij hebben gekozen voor Salons Mantovani. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen.
Het is een beetje ingewikkeld we zijn niet van de vlaamse ardennen ik en mijn vriend zijn binnenschippers en ik wou in antwerpen trouwen en mijn vriend in gent maar ik vond niet echt de zaal naar mijn zin en dan vond ik la deuze die ik wel héél mooi vond het is zo"n 37minute van gent mss wat ver maar we zouden ook trouwen in de zaal dus moeten we niet veel rond rijden :)
Hey Kim, Van waar zijn jullie in de Vlaamse Ardennen?@ Femke... 37 minuutjes is niet zo overdreven ver he ;)
Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest in Ladeuze. Het is inderdaad een zeer mooie locatie!Wij waren enkel op de (zeer uitgebreide) receptie, maar die was tip top in orde. We kregen zeer veel hapjes. Er was ook een oester- en soepjesbuffet, dat zeer in de smaak viel.We zijn zonder honger weggegaan, wat leuk is als je enkel naar een receptie gaat.Succes in jullie zoektocht!
Heej Nathalie. Wij zijn van Oudenaarde. Jullie?
Hey Kim, wij zijn van Maarkedal :)
Leuk dat er nog mensen uit de streek gaan trouwen
Hey,In Ladeuze ben ik eens naar een receptie geweest, het was wel in orde qua hapjes.vorig jaar ben ik in de buurt naar een trouw geweest, in Zegelsem in een oude hoeve(Hof Van De Putte) die helemaal gerenoveerd is, en het bruidspaar is er ook getrouwd op de lokatie. Er was een mooie tuin en de zaal was ook echt top.Het paar had zelf een cateraar ingehuurd en het eten was zeer lekker. Het was een zeer fijn feest.Grtj.