Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal La Deuze vlaamse ardennen

21-12-2011 22:29:16
Hallo allemaal
Heeft iemand ervaring met deze feestzaal la deuze in de vlaamse ardennen we gaan in januari eens een kijkje nemen maar ben benieuwd naar andere reacties en meningen qua eten, onthaal,...
Op de site kan ik jammer genoeg geen foto's bekijken.
Hopelijk kan iemand me helpen
dank je grt

Femke
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1403

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 0:25:30

Hey Femke,

Ik ben daar ooit (vrij lang geleden) eens geweest voor een communiefeest...
Ik vond het daar toen gezellig en lekker eten :)

Zijn jullie van de Vlaamse Ardennen?
Ik ben hier nog niet veel streekgenootjes tegen gekomen :))

Groetjes,
Nathalie

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 7:00:16

Heej wij zijn ook van de streek. La Deuze ken ik niet echt maar wij hebben gekozen voor Salons Mantovani. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik22-12-2011 9:05:47

Het is een beetje ingewikkeld we zijn niet van de vlaamse ardennen ik en mijn vriend zijn binnenschippers en ik wou in antwerpen trouwen en mijn vriend in gent maar ik vond niet echt de zaal naar mijn zin en dan vond ik la deuze die ik wel héél mooi vond het is zo"n 37minute van gent mss wat ver maar we zouden ook trouwen in de zaal dus moeten we niet veel rond rijden :)

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 10:25:15

Hey Kim,
Van waar zijn jullie in de Vlaamse Ardennen?

@ Femke... 37 minuutjes is niet zo overdreven ver he ;)

HANNE
27-7-2013
 Meld misbruik22-12-2011 10:55:36

Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest in Ladeuze.
Het is inderdaad een zeer mooie locatie!
Wij waren enkel op de (zeer uitgebreide) receptie, maar die was tip top in orde.
We kregen zeer veel hapjes. Er was ook een oester- en soepjesbuffet, dat zeer in de smaak viel.
We zijn zonder honger weggegaan, wat leuk is als je enkel naar een receptie gaat.

Succes in jullie zoektocht!

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 12:39:10

Heej Nathalie. Wij zijn van Oudenaarde. Jullie?

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 13:11:07

Hey Kim, wij zijn van Maarkedal :)

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 13:12:27

Leuk dat er nog mensen uit de streek gaan trouwen

Mieke

Meld misbruik23-12-2011 0:59:07

Hey,
In Ladeuze ben ik eens naar een receptie geweest, het was wel in orde qua hapjes.
vorig jaar ben ik in de buurt naar een trouw geweest, in Zegelsem in een oude hoeve(Hof Van De Putte) die helemaal gerenoveerd is, en het bruidspaar is er ook getrouwd op de lokatie. Er was een mooie tuin en de zaal was ook echt top.Het paar had zelf een cateraar ingehuurd en het eten was zeer lekker. Het was een zeer fijn feest.

Grtj.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info