Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

samenhangende suite?

21-12-2011 23:39:37
Hallo dames bij de meeste huwelijken dat ik al ben geweest hebben de mannen het zelfde kleur van kostuum aan enkel de bruidegom had soms een ander pak aan.
Nu zou ik graag willen dat de vrouwen ook samen passen jaren geleden zag ik eens foto's van een suite en 1 kleur was dan centraal maar elk kleed verschilde wel qua model en lengte, broek en rok ofzo. Kan ik vragen aan diegene die in men suite lopen om zoiets te doen of is dit een beetje onrealistisch?
groetjes Fem

Femke
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 886

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-12-2011 7:55:54

Hallo,

Je kan dit altijd vragen. Wij hebben dit besproken met de suite en zij waren akkoord. De dames in onze suite waren allemaal in het lang met als basiskleur zwart met enkele grijze accenten. De mannen waren ook allemaal hetzelfde. Ik was in het rood en mijn man was in het lichtgrijs.

Groetjes
Annelies

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik22-12-2011 7:58:11

Hey Femke,

Vragen staat vrij, een nee heb je een ja kan je krijgen. Maar niet iedereen staat goed met dezelfde kleur...

groetjes

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik22-12-2011 9:41:34

Hey,

wij steken de mannen ook allemaal in hetzelfde huurkostuum, en de vrouwen hebben een kleurenpallet gekregen van beige tot donkerbruin met alle tinten die ertussen (goud, beige, vison,...) zitten. (wit/ecru is verboden :-) )

Moet lukken denk ik om iedereen daar zijn gading in te vinden....iedereen was ook direct akkoord!

grtjs,
A.

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik22-12-2011 12:45:39

Wij hebben ervoor gekozen om dit niet te doen. Onze familiefoto was dan ook zeer kleurrijk . Ik vond het belangrijk dat iedereen aandeed wat hij/zij zelf wou en zich goed voelde (en achteraf ook de kledij nog kon gebruiken, dus geen suitekledij bij ons).
Ik zou het in elk geval wel overleggen met de suite want niet iedereen is daar voor te vinden of zoals gezegd niet iedereen staat mooi met dezelfde kleur.
Groetjes

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik22-12-2011 13:05:18

ik vind het ook nogal moeilijk om iets op te leggen... niet iedereen staat met lang/kort/kleed...(zo moest ik bvb mijn stiefmoeder geen kleed of rok laten dragen, mijn zus was hoogzwanger dus koos iets waar ze zich comfortabel in voelde...) wij kozen bewust niet voor opgelegde kledij en toch was onze suite mooi, iedereen was zoals hij/zij is, 2 van mijn schoonbroers waren zelfs niet in kostuum, maar niemand die ervan wakker lag...
voor ons was het belangrijk dat die mensen erbij waren en zich goed voelden, net zoals wij :-)

groetjes

Lynn
21-4-2012
 Meld misbruik22-12-2011 15:29:20

Hey,

Ik had ook graag gehad dat er ergens iets synchroon was bij de suite, bv. de dassen van de mannen ofzo.
We hebben dit eens laten vallen bij mijn broer en kregen meteen een resolute 'nee' te horen.
Toen ik het bij mijn schoonzus eens ter sprake bracht, gaf zij ook aan dat sommige koppels liever bij elkaar passen dan bij de hele suite. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik dit mijn vriend ook al eens voor heb, al is dit er niet altijd om gedaan. We vinden gewoon allebei dezelfde kleuren mooi :)
Het liefst van al zou ik op onze trouwdag ieder detail tot in de puntjes zelf geregeld hebben, maar dit is helaas niet realistisch.
Je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat de suite een hele dag in die kleding moet rondlopen. Als ze het enkel voor mij zouden doen en zichzelf eigenlijk niet op hun gemak voelen, zou ik me ook wel een beetje schuldig voelen...
Maar zoals hierboven aangegeven, een nee heb je, een ja kan je krijgen.
Groetjes,
Lynn

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik22-12-2011 16:58:58

Mijn nicht trouwt in augustus en ze heeft voorgesteld om de koppels samen te laten horen ( de mannen hebben dan een kleur hemd en de vrouwen hun kleed past erbij) dat vindt ik ook wel leuk maar dat wil ik niet nadoen. :)

Freya
7-7-2012
 Meld misbruik22-12-2011 20:33:59

Aangezien wij niet zo grote suite hebben, hebben wij aan de vrouwen (beide moeders en mijn twee zussen) gevraagd om een lang kleed te dragen, en in een groentint (aangezien dit de lievelingskleur is van ons beiden). Wij hebben wel eerst bij iedereen afzonderlijk geluisterd vooraleer we die beslissing hebben genomen. Aangezien zowel mijn verloofde zijn vader en broer sowieso een kostuum "moeten" gaan huren, hebben we aan mijn twee schoonbroers dit ook gevraagd. En zij waren ook akkoord :-) Dus is het natuurlijk ook leuk dat ze allemaal hetzelfde kostuum hebben. Daarbij nog de bruidskindjes in hetzelfde "kostuum". Ik kijk er al naar uit =D Bij de suite van mijn zus haar huwelijk enkele jaren geleden, was het toevallig dat we in ongeveer dezelfde kleur verschenen... en ik vond dit toch wel mooier. Hoewel kleurrijke foto's natuurlijk ook geweldig mooi kan zijn! =D

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik22-12-2011 23:17:39

bij ons hadden de mannen een gehuurd kostuum (incl hoed en handschoenen :) ). Voor de vrouwen was het thema 'rood', sommigen hadden echt een rood of bordeaux kleed, anderen grijs of zwart met bv rode schoenen. Van de vrouwen was er niemand die protesteerde, bij de mannen was er wat meer gemor maar mijn man wou absoluut een hoed...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...