Terug naar overzicht
Dag Sara,Mijn juweeltjes komen ook van Lemony en ik moet zeggen, ze zien er heel chique uit voor het bedrag dat ze 'slechts' hebben gekost :-).Heb ze aan mijn getuige en mama laten zien en die konden bijna niet geloven dat ketting + armband + oorbellen maar 70€ hebben gekost.Ik had voordien bij Swarovski bijvoorbeeld een parelketting gezien met ook wat 'bling bling' ertussen en dat was voor de ketting 240€ en ik dacht de armband 140€...En de juwelen die ik nu heb vind ik zelfs mooier (zijn fijner)!Ik denk dat je juwelen van bijvoorbeeld de Linea of Marylise collectie veel gaat betalen, gewoon omwille van de 'naam'...maar dat moet ieder voor zich beslissen natuurlijk :-).Ik ben alvast heel tevreden van de service van Lemony!groetjes
Heyhey,Mijn juweeltjes zijn gemaakt door Filipa van To Have & To Hold en ze zijn prachtig! :-)Ik heb voor een armband + ketting + oorbellen + dubbele diadeem slechts 72 eur betaald terwijl de halsketting in de bruidswinkel tussen 105 eur en 195 eur kostte en dan had ik nog niets voor in mijn haar, geen oorbellen of armband... Ik vond dit zot veel geld en de juweeltjes die ik nu heb zijn echt supermooi en gaan echt bij mijn kleedje passen denk ik. Ik ga met mijn eerste pas in maart zien wat het geeft en indien er er toch niet zouden bij passen (al ben ik 99% zeker van wel), dan mag ik ze zowiezo terugzenden :-).Ik zou dus zeker buiten de bruidswinkel jouw juwelen kopen! Enkel winkels zoals Six enz zou ik misschien vermijden aangezien de kans bestaat dat dan nog 3 anderen hetzelfde aanhebben op jouw trouwfeest ;-).Groetjes!Evelien
Hey, Ik heb een haarkam besteld van lemony voor 26€ ben wel nog in blijde verwachting van de haarkam, maar allesinds wel al content van de service! Zeker eens kijken op de site! groetjes! Ellen