Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswinkel vs andere winkels

22-12-2011 11:10:17
nu met de collectie voor de feestdagen in de winkels en de solden voor de deur vroeg ik mij toch af of iemand al eens een vergelijking gemaakt heeft voor de accessoires tussen de bruidswinkels en de gewone winkels. Op zich lijkt het me praktisch om in de bruidswinkel van mijn kleed te zoeken naar accessoires zodat ik het meteen bij het kleed kan passen, maar ik heb schrik dat dit gewoon duur gaat zijn om die reden en ik niet echt waar voor mijn geld krijg. Daarom was ik al een keertje bij de feestcollecties aan het kijken geweest en bij webshops zoals lemony en vroeg ik mij af hoe kan je dit vergelijken met bruidswinkels.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 589

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-12-2011 11:38:08

Dag Sara,

Mijn juweeltjes komen ook van Lemony en ik moet zeggen, ze zien er heel chique uit voor het bedrag dat ze 'slechts' hebben gekost :-).
Heb ze aan mijn getuige en mama laten zien en die konden bijna niet geloven dat ketting + armband + oorbellen maar 70€ hebben gekost.

Ik had voordien bij Swarovski bijvoorbeeld een parelketting gezien met ook wat 'bling bling' ertussen en dat was voor de ketting 240€ en ik dacht de armband 140€...
En de juwelen die ik nu heb vind ik zelfs mooier (zijn fijner)!

Ik denk dat je juwelen van bijvoorbeeld de Linea of Marylise collectie veel gaat betalen, gewoon omwille van de 'naam'...maar dat moet ieder voor zich beslissen natuurlijk :-).

Ik ben alvast heel tevreden van de service van Lemony!

groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik22-12-2011 12:32:51

Heyhey,

Mijn juweeltjes zijn gemaakt door Filipa van To Have & To Hold en ze zijn prachtig! :-)

Ik heb voor een armband + ketting + oorbellen + dubbele diadeem slechts 72 eur betaald terwijl de halsketting in de bruidswinkel tussen 105 eur en 195 eur kostte en dan had ik nog niets voor in mijn haar, geen oorbellen of armband...

Ik vond dit zot veel geld en de juweeltjes die ik nu heb zijn echt supermooi en gaan echt bij mijn kleedje passen denk ik. Ik ga met mijn eerste pas in maart zien wat het geeft en indien er er toch niet zouden bij passen (al ben ik 99% zeker van wel), dan mag ik ze zowiezo terugzenden :-).

Ik zou dus zeker buiten de bruidswinkel jouw juwelen kopen! Enkel winkels zoals Six enz zou ik misschien vermijden aangezien de kans bestaat dat dan nog 3 anderen hetzelfde aanhebben op jouw trouwfeest ;-).

Groetjes!

Evelien

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 12:48:58

Hey,

Ik heb een haarkam besteld van lemony voor 26€ ben wel nog in blijde verwachting van de haarkam, maar allesinds wel al content van de service!
Zeker eens kijken op de site!

groetjes!

Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...