Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksuitnodigingen kiezen.

22-12-2011 12:57:38
Hallo

Ondertussen hebben wij al het een en ander gekozen en bekeken voor onze trouw.
Onze feestzaal, dj, fotograaf en het vervoer ligt al vast, nu was ik al even beginnen kijken naar de uitnodigingen.
Meestal vind ik terug dat je deze 3 maand voor je trouw moet opsturen maar wanneer moet je deze dan best bestellen?

Groetjes Femke.

Femke
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 938

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 13:15:53

Heej,

Wij zijn al gaan kijken, hebben het ontwerp en de tekst al gekozen. Van zodra we de juiste uren van receptie en zo weten moeten we die doorbellen. Ongeveer vier maand op voorhand gaan we dit zeker weten. Normaal zijn ze na een weekje al gedrukt dus das super vlug! Maar drie maand voor de trouw opsturen vind ik toch iets te vroeg, ongeveer twee maanden denk ik is tijd genoeg!

Groetjes

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik22-12-2011 16:08:16

Wij hebben de onze sinds een weekje, dit is inderdaad zeer vroeg. Maar traditiegetrouw moeten we al onze nonkels en tantes persoonlijk gaan uitnodigen en met 2 zeer grote families is het aan te raden om daar in januari toch al mee te beginnen. Zeker omdat ze voor eind maart moeten doorgeven of ze komen of niet (op die manier hebben we nog enkele weken om mensen op te bellen als ze ons niets laten weten hebben). Hebben natuurlijk nog eens eerst het uur laten goedkeuren door de pastoor en feestzaal hé.

Groetjes,

Silke

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik22-12-2011 18:01:27

Dat hangt er allemaal een beetje vanaf .. Weten veel mensen al van jullie trouw (anders kan je al een save the date sturen ook), trouw je in een vakantieperiode (bij jullie net niet), wil je de uitnodigingen persoonlijk gaan afgeven of stuur je ze op, wil je een persoonlijk ontwerp of een standaard kaart, ..

Wij hebben die van ons in maart verstuurd voor trouw in mei dus een goede 2 maanden.

Het drukken op zich duurt niet zo lang hoor, bij ons kunnen uitnodigingen op een week tijd zeker gedrukt worden.

Ik maak dus zelf ook trouwuitnodigingen e.d. dus als je op zoek bent naar iets "specialer" dan een standaard kaart dan kan je mij ook contacteren ;)

http://www.bellaboo.be
http://www.facebook.com/bellaboo.be

Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik22-12-2011 21:34:52

Hallokes,

Als je het volgens de 'boekjes' wilt doen dan stuur je best eerst een 'Save the date', een bekendmaking dat jullie gaan trouwen.
Vervolgens begin je 8 weken op voorhand met de nauwe familie persoonlijk uit te nodigen: nonkels, tantes, grootouders, broers/zussen, ... 6 weken op voorhand moeten je brieven weg zijn ... Wij trouwen 11 augustus en onze brieven moeten de laatste week van juni weg zijn ... Wij beginnen half juni persoonlijk uit te nodigen en onze brieven worden besteld tijdens de paasvakantie!

Groetjes en veel succes!

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik2-1-2012 17:07:08

Ok, dank jullie voor de antwoorden!!
We zouden ze een dikke 2 maand op voorhand opsturen omdat dit dan midden in de vakantieperiode is...

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info