TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
22-6-2012
|
22-12-2011 13:15:53
Heej,
Wij zijn al gaan kijken, hebben het ontwerp en de tekst al gekozen. Van zodra we de juiste uren van receptie en zo weten moeten we die doorbellen. Ongeveer vier maand op voorhand gaan we dit zeker weten. Normaal zijn ze na een weekje al gedrukt dus das super vlug! Maar drie maand voor de trouw opsturen vind ik toch iets te vroeg, ongeveer twee maanden denk ik is tijd genoeg!
Groetjes
|
|
Silke
5-5-2012
|
22-12-2011 16:08:16
Wij hebben de onze sinds een weekje, dit is inderdaad zeer vroeg. Maar traditiegetrouw moeten we al onze nonkels en tantes persoonlijk gaan uitnodigen en met 2 zeer grote families is het aan te raden om daar in januari toch al mee te beginnen. Zeker omdat ze voor eind maart moeten doorgeven of ze komen of niet (op die manier hebben we nog enkele weken om mensen op te bellen als ze ons niets laten weten hebben). Hebben natuurlijk nog eens eerst het uur laten goedkeuren door de pastoor en feestzaal hé.
Groetjes,
Silke
|
|
Kim
21-5-2011
|
22-12-2011 18:01:27
Dat hangt er allemaal een beetje vanaf .. Weten veel mensen al van jullie trouw (anders kan je al een save the date sturen ook), trouw je in een vakantieperiode (bij jullie net niet), wil je de uitnodigingen persoonlijk gaan afgeven of stuur je ze op, wil je een persoonlijk ontwerp of een standaard kaart, ..
Wij hebben die van ons in maart verstuurd voor trouw in mei dus een goede 2 maanden.
Het drukken op zich duurt niet zo lang hoor, bij ons kunnen uitnodigingen op een week tijd zeker gedrukt worden.
Ik maak dus zelf ook trouwuitnodigingen e.d. dus als je op zoek bent naar iets "specialer" dan een standaard kaart dan kan je mij ook contacteren ;)
http://www.bellaboo.be http://www.facebook.com/bellaboo.be
|
|
Sarah
11-8-2012
|
22-12-2011 21:34:52
Hallokes,
Als je het volgens de 'boekjes' wilt doen dan stuur je best eerst een 'Save the date', een bekendmaking dat jullie gaan trouwen. Vervolgens begin je 8 weken op voorhand met de nauwe familie persoonlijk uit te nodigen: nonkels, tantes, grootouders, broers/zussen, ... 6 weken op voorhand moeten je brieven weg zijn ... Wij trouwen 11 augustus en onze brieven moeten de laatste week van juni weg zijn ... Wij beginnen half juni persoonlijk uit te nodigen en onze brieven worden besteld tijdens de paasvakantie!
Groetjes en veel succes!
|
|
Femke
8-9-2012
|
2-1-2012 17:07:08
Ok, dank jullie voor de antwoorden!! We zouden ze een dikke 2 maand op voorhand opsturen omdat dit dan midden in de vakantieperiode is...
Groetjes!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|