Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal ontgoocheling...

22-12-2011 17:08:50
Hallo allemaal

Ik ben momenteel nogal ontgoocheld over de feestzaal, al trouwen we maar in mei 2012.
We hebben de prijs berekening gekregen, wat toch al redelijk duur is...
Ze hebben zelf de hapjes gekozen die ze willen serveren op "ONS" huwelijk....
De helft van de hapjes lust ik al niet, ik laat staan mijn aanstaande...
We hadden een "gratis feest" gewonnen voor bruid en bruidegom op de trouwbeurs begin dit jaar in kortrijk, maar dit staat nergens vermeld in de voorlopige prijs berekening...
Wij willen graag iets gewonere hapjes zodat iedereen deze lust... ( en vooral wijzelf)
We hadden graag gewerkt zonder forfait 's avonds maar blijkbaar is dit geen optie...
Ik denk wel dat er een goeie service zal zijn in de zaal, en ik ben ervan overtuigd dat het eten wel verzorgd zal zijn, maar kvind het zoooo jammer dat we geen inspraak hebben, en dat alles zo "sjiek" is, wij zijn zelf zo "sjiek" niet we willen dat iedereen op zijn gemak is en dat ze niet moeten denken dat ze niets mogen doen...
En ik had verwacht als we zo'n prijs betalen, dat we toch wat inspraak hadden....

groetjes...
Ellen

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1191

Tiziana
18-8-2012
 Meld misbruik22-12-2011 17:18:09

Is dit de feestzaal waar dat jullie het gratis feest gewonnen hebben?
Misschien moeten jullie dan best eens contact opnemen met de "instantie" van wie dat jullie dat gratis feest gekregen hebben?
Want gratis betekent toch nog altijd niets betalen?
Want als je zegt dat je zo'n prijs moet betalen.. dan is dat toch niet zoals gezegd: gratis? :)

En zoiezo, tis jullie feest, jullie zijn de feestneuzen, jullie bepalen wat er gegeten wordt !
ik ben ook geen al te gemakkelijke eter, en wij kiezen ook absoluut wat er geserveerd wordt!

Ik zou toch eens contact opnemen en vragen als er geen mogelijkheid is tot inspraak, want dat kan toch niet ?

Groetjes
en succes !

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik22-12-2011 18:02:09

Dag Ellen,

ik begrijp je probleem niet echt. Die zaal doet toch maar een voorstel? Als je dat niet ziet zitten, dan zeg je dat gewoon, met een lijstje van dingen die je wel wilt. Of ga nog eens langs en zeg het persoonlijk, nog beter.
Inspraak is geen optie, dat MOET gewoon!
groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-12-2011 18:20:50

Hoi Ellen,

Gratis wil normaal idd zeggen niks betalen :-).
Is dit de zaal die je gewonnen hebt dan?
Ik zou wel jullie eigen keuze voorstellen qua hapjes en eten...het is toch jullie dag uiteindelijk?
Een goed gesprek kan een oplossing bieden denk ik!

Veel succes!

groetjes

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-12-2011 19:16:25

Welke feestzaal zit je?

K denk dat wij dezelfde feestzaal hebben...
Gratis feest, is toch enkel voor bruidspaar dacht ik? Hebben ze hier geen rekening mee gehouden?
Als je je niet goed voelt bij die hapjes en die forfaitprijs, zou ik daar zo snel mogelijk op reageren! Het is wel degelijk JULLIE feest hé...
Groetjes

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik22-12-2011 19:31:54

Hallo Ellen. Wij hebben dezelfde feestzaal. Ik denk dat je gewoon moet zeggen wat je graag zou hebben op jullie feest. Zo ga ik het ook doen hoor. Ik ben daar al veel naar feesten geweest en het is altijd super in orde. groetjes Sofie

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-12-2011 19:54:00

Hey Ellen,

Heb nog eens je post bekeken en we hebben idd dezelfde feestzaal !
Toen wij vorige week gingen om alles wat te bespreken vroeg hij ons duidelijk wat we niet lusten...
En hij zei ook dat de prijsopmaak met keuze van hapjes enkel een voorstel was en dat jullie ten allen tijde alles kunnen aanpassen, onder meer door de huwelijksfiche.
Dus meid, alles komt in orde, gewoon op een rustige manier terug contact opnemen en jullie wensen voorleggen.
Veel succes!
Tiffanie

Mieke

Meld misbruik23-12-2011 0:42:39

Hey Ellen,
Als je het feest gewonnen hebt waarom moet je dan betalen? en is het alleen voor het bruidspaar?
Groetjes

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik23-12-2011 7:44:31

Hey hey,

Gratis feest is inderdaad enkel maar voor het bruidspaar, ^maar dat hebben ze er niet bij vermeld ik heb een mailtje gestuurd ik heb hen ook gevraagd of we zelf de hapjes kunnen kiezen... De forfait savonds is nu wel het kleinste probleem, ik denk ook wel dat dat voor het zaal personeel moeilijk zou zijn aangezien we een 230personen uitnodigen...
Die hapjes zullen we mss wel mogen aanpassen...
Ik twijfel zeker niet dat het niet inorde zal zijn, we hebben ook enkel nog maar positieve commentaar gehoord van de zaal...
Maar ik zal een bruidje zijn die zich te veel zorgen maakt zeker?
Gisteren kreeg ik een telefoontje (waar ik ook niet zo happy om was...) Misschien dit alles samen? We willen dat alle mannen van de suite dezelfde kostuum dragen we hebben ze gekozen in de Jonavan en daar mogen ze de kostuum gaan huren, één koppel van de suite ziet het niet zitten om een kostuum te huren,... We vragen maar 2 dingen dat de mannen een kostuum huren en de vrouwen een kleedje dragen ( hoeft geen suite kleed te zijn) en dit kan al niet. Maar als ze geen kostuum huren zullen zij maar uit de boot vallen....
Vandaag een nieuwe dag en ik heb al een heel andere kijk :-)....
Ook een beetje stress omdat de punten van mijn examen vandaag online komen....

groetjes!

Ellen
En bedankt voor de reacties!

Nathalie
6-10-2012
 Meld misbruik23-12-2011 11:13:05

Hey bruidjes
Wij hadden ook een optie genomen in de feestzaal en kregen gisteren een telefoontje dat er ook nog een ander koppel is geweest voor onze datum. We moeten nu in 1 dag beslissen en ik stress hier wel door!! Wij zijn er ook nog nooit geweest en hadden graag eerst gaan eten vooraleer we definitief zouden boeken. Ook over de datum heb ik nog twijfels want wij kunnen dan geen verlof nemen en moeten dus de maandag terug werken. En ik ben al zo een twijfelaar... zucht

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik26-12-2011 10:55:53

ik zou me geen zorgen maken, natuurlijk gaan ze overleggen met jullie wat je wel en niet lust. een voorstel is maar een voorstel, het gaat erom dat 1 van beide partijen iets moet beginnen zeggen en van daaruit ga je dan verder, zo kies je toch ook je jurk, kostuums, bloemen etc ? je begint van een algemeen beeld en finetunet tot je dé jurk, hét boeket, dé ringen en hét menu hebt.
En wat de niet-vermelding van julie gratis maaltijd betreft : is ook normaal denk ik ? Ze hebben je nu een prijs per persoon gegeven veronderstel ik, op het einde zeggen jullie we zijn met x aantal gasten en dan tellen zij jullie beiden er niet bij op.
Wat het forfait betreft :was bij ons ook een 'discussie', wij hebben het kortste forfait genomen dat er was, wijn etc zat bij het menu inbegrepen en dan hebben we er nog een forfait van 4hr achteraan geplakt, de rest werd dan opgeschreven. (zij wilden perse dat we een forfat van 5hr namen maar dat vond ik veel te veel omdat ik wist dat een heleboel gasten al lang weg zouden zijn dan)
Tja, als het een warme dag is dan wordt er veel gedronken, een minder warme dag iets minder, soms heb je er die helemaal los gaan en andere niet, dat is de bluts met de buil slaan he. En laat ons eerlijk zijn : met een forfait weet je wat het gaat kosten tot een bepaald uur en anders ga je misschien denken : waren er echt zoveel drankjes als ze ons nu aanrekenen ?
wij hadden ook menu stress maar dat kwam omdat wij 3 weken (!!!) voor de trouw nog steeds nul komma nul voorstel hadden gekregen (andere feestzaal dan die van jullie hoor) wegens veel te veel vakanties van de feestzaal. Dat heeft daar even heel erg hevig gestormd maar uiteindelijk is alles heel goed gekomen.
succes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info