TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
22-12-2011 18:18:26
Hoi Femke,
Het is een zeer mooie jurk maar idd wel veel volume onderaan...je zou ze moeten aanzien om te weten of ze je staat of niet...
Ik kan alleen zeggen dat mijn jurk iets helemaal anders geworden is dan ik voor ogen had...ik wou het eenvoudig, strak...maar het is een heel romantische jurk geworden in een afwerking waarvan ik eerst zei 'dat nooit'...dus je ziet :-) passen is de boodschap!
groetjes!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
22-12-2011 18:20:44
Heyhey,
Ik was zelf ook verliefd op een Maggie Sottero nl. de Nicolette, maar toen ik het aanhad stond het mij totaal niet. Ikzelf ben 1m80 maar iets breder op de heupen (maat 44) en de jurk maakte mij nog dikker mat al zijn plooien en hoepelrok.
Ik heb dus nu gekozen voor een Marylise die me echt super staat en waarmee ik echt slank lijk :-).
Ik zou dus zeggen: pas je droomjurk! Dan zal je onmiddellijk zien of het nog jouw droomjurk is of misschien veel te bombastisch is want het hangt van zoveel factoren af (niet alleen je lengte maar ook je kledingmaat, lichaamsbouw, huidskleur, persoonlijkheid, enz) :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Sarah
18-5-2012
|
22-12-2011 19:54:46
Ik was helemaal verliefd op de Eleanor jurk van Cymbeline maar toen ik ze paste, vond ik dat de kant te zwaar was en iets te oubollig was. Heb nu een soortgelijke jurk, met iets fijnere kant en die staat me veeeeel beter :) Mijn droomjurk was dus wel een richtlijn en zo wist de verkoopster heel goed wat ik wou en wat niet ;)
Passen, passen, passen en open kaart spelen met de verkoopsters. Wat vind je mooi, wat echt niet, ... Succes!
|
|
joyce
30-4-2011
|
22-12-2011 20:20:08
hey Femke,
Zoals al gezegd, passen is de enige boodschap :-) (en oh zo leuk :-)). Een jurk waarvan je denkt 'wauw' kan je echt niet staan en omgekeerd.
Prachtige jurk trouwens! Lijkt een beetje op de mijne (Modeca Mathilda).
groetjes en heel veel pasplezier! Joyce
|
|
fleur
8-9-2012
|
22-12-2011 20:23:55
Hoi Femke!
Ik had ook eerst gedacht dat ik in't wit ging trouwen. Had zeker 10 witte kleedjes aangehad.En van eentje was ik overtuigd... Tot ik het in een ander kleud paste (blauw) en dat stond mij veeel beter. Dus ik ga gwn in't blauw trouwen! Had dat nooit gedacht.
Zou zegge, volg je hart. Kijk wat het best past. Je weet nooit waar je uitkomt! Ik ging zelfs eerst da blauw niet passen, en nu ben ik maar al te blij da'k het wel gedaan heb!
|
|
Sarah
11-8-2012
|
22-12-2011 21:27:30
Hallo,
Ook ik had een héél ander idee van trouwjurk... Tot ik een namiddag ging passen en allerlei soorten kleedjes heb aangedaan... Het kleedje waar ik eerst van zei: "Nooit" bleek nu het mooiste met mij te passen!!! Neem je tijd om te passen ... het komt echt wel goed!
Groetjes, Sarah
|
|
Eva
23-3-2012
|
22-12-2011 22:14:17
Ik had geen bepaald soort jurk voor ogen omdat ik wist dat je zoiets op je lichaam moet zien. Op een paspop of model zien gewone kleren er al helemaal anders uit dus bij een trouwjurk zal het al zeker zo zijn! De jurken die ik nooit uit de rekken had gehaald om te passen, had de verkoopster voorgesteld en die pasten net het allermooiste bij mij.
|
|
ellen
14-4-2012
|
23-12-2011 2:44:32
Hey,
Persoonlijk, het is een heel mooie jurk, maar zal hem inderdaad zeker eens moeten passen, mijn zus is ook ongeveer jou grote en stond bij het passen van de swuite kledij niet met een jurk met veel volume onderaan omdat ze dan precies nog kleiner werd......
Maar het kan zijn, wanneer je hem aandoet dat hij je wel staat..... en dat het met hoge hakken onder heel mooi is.
Veel groetjes Ellen
|
|
Caroline
12-5-2012
|
23-12-2011 6:02:05
ik had op voorhand al wat gesurft naar een kleed dat ik wou. Ik had de ontwerper voor ogen en het kleed in de paarse kleur (wou absoluut in het paars trouwen). Ik bn naar de winkel gegaan, heb die jurk gepast, en het was meteen liefde op het eerste zicht. heb geen enkel ander kleed meer gepast en ben daar tot op vandaag heel blij mee. ik kijk al uit naar de tweede pas in januari.
veel succes
|
|
Sylvie
29-7-2016
|
23-12-2011 7:48:16
Hey Femke
Ik ben ook 1.58m en heb een jurk gekozen die geen volume heeft onderaan maar vanaf de heupen los naar beneden valt! Als je ze echt mooi vindt moet je ze zeker passen want wie weet staat hij je prachtig!!!! Heel veel succes ermee, maar je hebt nog efkes tijd hé!!!
Groetjes Sylvie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|