Terug naar overzicht
Hey Romina,Ai ai ai...nu waren ze nog te groot??Dikke pech toch dat je hebt!!Misschien toch eens langs Koonings of zo gaan? Budget zal idd wel hoger liggen...Succes er nog mee!!!groetjes
Oei, da's minder. Ik kan me voorstellen dat je nu even genoeg hebt van online bestellen. Ik heb dat zelf gelukkig nog nooit aan de hand gehad, maar ik heb wel makkelijke voeten. Had je't niet kunnen oplossen met zo'n klein inlegzooltje? Nu ja, je hebt ze al teruggestuurd, dus da's vijgen na pasen.Ik heb zelf schoenen van Linea Rafaelli en die kosten 155 euro, ik was heel aangenaam verrast dat het zo weinig was. Ik had al gehoord dat bruidsschoenen zo vreselijk duur zijn, maar dit vind ik een heel normale prijs. Ik heb er wel gekozen die ik achteraf nog kan dragen, vind het zonde om schoenen maar 1 keer te dragen. Maar ik wil dus voral zeggen dat de prijzen bij Linx misschien wel beter zullen meevallen (aangezien ze daar LR verkopen).Succes nog!
Hey Romina. Kop op meid! Binnenkort is het soldentijd en dan kan je "offline" misschien ook iets op de kop tikken aan een betere prijs?
Hey, ik heb énorm lang gezocht naar mooie schoenen. Toen kwam ik in een galerij op de Guldenvlieslaan in Brussel, bij Scott's. Daar is echt enorm veel keuze. mijn schoenen kostten uiteindelijk 130 euro, ik heb ermee gedanst tot half 4 ' snachts zonder problemen (en ik heb hele moeilijke voeten). En er zijn daar ook nog goedkopere schoenen. Een aanrader. Het enige punt is wel dat het alleen leren schoenen zijn, maar in allerlei kleuren!groetjes,Isabelle
Ik heb mijn bruidsschoenen bij Linx in Hasselt gehaald, deze waren van Linea Raffeli en deze kosten 200 EUR.
Mijn schoenen zijn besteld bij Tsjari in Breda.Het zijn schoenen van Rainbow en ze koste 130 euro.(Ik had op meer gerekend)Ik heb wel gekozen voor een eenvoudig model.Het zijn schoenen met kussentjes aan de binnenkant waardoor ze super comfortabel zaten.Als ze de schoenen moeten bestellen sturen ze zelfs gratis op naar huis.
Hey heyMercikes iedereen voor de reacties. Ik ben er nog altijd niet uit wat ik ga doen.Mssn eens naar vanloock gaan. Daar hebben ze veel keuze en prijze liggen tussen de 150 a 180 zei de mevrouw aan de telefoon. Zal niks anders opzitten dan meer te betalen hé maar ga dan wel zien dat ik ze achteraf nog kan dragen.Ik hou jullie op de hoogte.Groetjes.
Heyhey,Mijn schoenen zijn besteld bij Gabrielli in Roeselare. Heel veel keuze, kleuren en stoffen en alle soorten hakken (plat - 3cm - 5 cm - ... - 10 cm). De mijne komen op 163 eur. De andere paren zaten rond 150 eur à 170 eur.Ik vond dit persoonlijk wel veel geld aangezien mijn schoenen normaal nooit meer dan 40 eur kosten, maar ja, je trouwt maar 1 keer zeker ;-). Bovendien wou ik zeker zijn dat ze de juiste kleur hadden.Groetjes!Evelien
Hey hey@Evelien: Ik was eens gaan zien op de site van Gabrielli en eens gekeken of het ver is voor ons en best wel spijtig maar het is voor ons 2u30 rijden en dat is me toch iets té ver. Wel spijtig want denk dat ik daar wel mijn smaak zou vinden voor redelijk prijs maarja, als ik de benzine er dan nog een bij zou rekenen, tja.Denk dat het Vanloock wordt.Groetjes.
@ Romina: Ja dat is inderdaad wel ver! Voor ons was het ook wel 1u rijden maar wij hebben het gecombineerd met Fede Di Oro dus viel het nog mee :-).Groetjes en nog veel succes met de zoektocht!Evelien