Terug naar overzicht
Dag IngeJe kan ook gaan voor witgoud, is ook wat goedkoper dan gewoon goud. Ik weet niet vanwaar je bent? Wij zijn van Brugge en gaan onze ringen halen bij mijn nicht en haar vriend. Zij hebben een juwelenwinkel en ze maken zelf hun juwelen. De prijs ligt tussen 800 euro en 1400 euro voor de twee ringen samen.
Dank u Fleur. Ik ben eigenlijk mijn zoektocht nog niet begonnen voor ringen. Wij trouwen ook in september en na de feesten schiet ik terug in actie. Want er moet nog veel gedaan worden. Maar we hebben nog beetje tijd he.
Hey Inge,Wij kiezen ook voor stalen ringen omdat die krasbestendiger zijn dan goud/zilver. Ik heb deze gevonden bij in Asse (tussen brussel & aalst). Ik weet niet vanwaar je juist bent, maar anders moet je het eens aan een juwelier uit de buurt vragen of ze die niet kunnen bestellen voor jullie.Nog veel succes...
't is da :-) der zit nog gn haast achter Ik geloof dat wij voor de ringen gaan kijken zo'n vier maand voor de trouw.En? Al eens trouwkleedjes gaan passen? ;-)
hoi, wij verkiezen ook stalen ringen. Neem misschien eens een kijkje op de site van AMICI, daar zie je heel wat ringen, prijzen staan er bij, en je kan een verdeler/juwelier vinden in de buurt...Ik heb 10 jaar geleden een stalen ring gekregen, en die ziet er nog net hetzelfde uit al toen...Blijft mooi. Je kan stalen ringen wel niet laten vergroten of verkleinen, maar in die 10 jaar dat ik hem draag, past hij nog perfect!Veel succes...Tine
Wij gaan voor ringen van titanium: draagt heel licht, krasbestendig, goedkoper dan goud, ziet eruit als wit goud maar blijft zijn kleur wel behouden én kan in tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd wel degelijk worden aangepast (vergroten/verkleinen). Wij hebben onze ringen besteld bij Arnaud in Essen. Hij ontwerpt ze geheel naar onze zin en stuurt een foto op wanneer ze klaar zijn zodat we dan nog aanpassingen kunnen vragen. Misschien de moeite van de rit waard? Groetjes, Stefanie
Hmm in onze winkel was wit goud toch wel net even duur als ander goud hoor
Hey Fleur, ik ben ook van Brugge, welke juwelier bedoel je?
Dag SerenaHet gaat om Ginkgo.http://zilversmid.be/Die in de mariastraat is van mijn nicht (Hazel Neels), die in walplein is van mijn Nonkel (de vader van mijn nicht). Ze hebben ook nog een winkel in gent. Het is nogal een familiale bedoeling. :-)Facebookpagina is de volgende: http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.11516828184... GroetjesFleur
Wij gaan voor onze ringen naar Kingin in de Ezelstraat in Brugge. Dat zijn vrienden van ons die zelf juwelen ontwerpen.Mijn verlovingsring is in Wit-goud, dus mijn trouwring wordt dat ook. Mijn verlovingsring komt wel van ergens anders. Mijn ventje wil ook zijn trouwring in staal en we zijn al verschillende modellen gaan bekijken. ik heb al jaren en jaren een stalen ring en daar is helemaal nog niks aan! een zekere aanrader dus en ja, een gigantisch prijsverschil! zonder onderhoud ... een witgouden ring moet je elk jaar opnieuw laten behandelen, omdat deze verkleurt.