Terug naar overzicht
heyla! Denk dat een thema meer iets peroonlijks is, hebben jullie een gezamelijke hobby? of een gezamelijke liefde voor bepaalde dingen zoals bv vlinders, snoep, muziek, ... ofzo. Ik zou daar naar kijken, dat maakt jullie dag alleen maar specialer en je hebt een thema dat écht bij jullie past.Wij zijn ooit naar een huwelijk geweest waar alles rond Griekenland draaide : ze hadden elkaar daar leren kennen, ze is daar ten huwelijk gevraagd, was hun huwelijksreis, ... was een hele mooie dag! Ook voor de gasten want je voelt meteen dat het thema recht uit hun hart kwam.Succes met de voorbereidingen!!!
http://www.trouwplaza.be/trouwplaza-forum/32-voorbereid... http://www.trouwplaza.be/trouwplaza-forum/32-voorbereid...
Hey hey.Ik had eerst gpland van thema 'turquoise' te gebruiken en had al héél veel leuke dingen gevonden maar sinds ik mijn jurk had aangehad wa ik echt aan het twijfelen. Ik zag er geen turquoise bij. Zal zou wel mooi zijn denk ik maar ik wou het ineens toch wat neutraler houden.Bij mijn jurk zou een heel basic bruidsboeket toch het mooiste zijn en mijn oog was gevallen op hetgeen hier mijn afbeelding is. Maar ik vond dan dat als ik calla's gebruik in mijn boeket dat het dat ook moet terug komen. En dat is dus wat we nu gaan doen. Het begint bij de uitnodigingen met calla's, het misboekje met calla's op voorblad, de bloemen, bedankjes zullen kaarsjes worden met een klein calla vanvoor erop. Het gastenboek ook met een calla. En ik denk toch dat het héél mooi gaat worden :DVlinders vind ik ook een heel mooi thema. Kijk anders eens op trouwartikelen.nlSucces.Groetjes.
Dag Evy,Wij hebben niet echt een thema waar alles rond draait, maar toch een aantal elementen die terugkomen. Zo hebben we lounge-inrichting gehuurd voor de zaal en zal onze uitnodiging ook in die richting gemaakt worden.In de feestzaal komt een turquoise loper en ook de stretchcovers over de receptietafel hebben die kleur. Ik zoek ook een turquoise gastenboek enz...Ik heb onlangs een retro trouwfeest meegemaakt, is ook wel een leuk thema!Veel succes er mee!groetjes
Ons thema is rood, de kleur van de liefde
Ooh wat een leuk ideetjes allemaal!!alvast super bedankt grts