Terug naar overzicht
Tja dat over de vloer krijgen is echt niet leuk!!!Normaal ben je toch veilig in je huis...Ik wens jou familie veel sterkte toe.....Frida
Isabelle,Ik wens jullie veel sterkte toe.Ongelooflijk hoe verknipt de wereld tegenwoordig is...
Hier ook op oudejaarsnacht vorig jaar in de auto ingebroken/ruit uitgeslagen...ik kon daar ook niet bij, op oudejaar, allez, heel mijn jaar slecht begonnen. En dat is eigenlijk nog niets vergelijken met wat je ouders nu doormaken :( Dat vind ik echt ZO laag bij de grond. Ik wens jullie enorm veel sterkte toe!!
Bah, inderdaad slecht nieuws. zo'n emotionele spullen stelen. heel veel sterkte voor jullie en je vader.
Deze morgen zijn ze bij ons een offerte komen maken voor een alarminstallatie. We verhuizen net voor onze trouw naar ons huis. Als er iets is dat ik niet wil zien gebeuren is het een inbraak! En al zeker niet als je thuis bent. Erg dat een mens daar 2000Euro voor moet geven maar blijkbaar kan het niet anders meer! En voor diegene die toch nog willen proberen zal onze hond hen verwelkomen :)Degoutant gewoon!Linde
Amai dat is om ziek van te worden!!!! Tssssss !!!!!
Niet fijn natuurlijk en het einde van het jaar zijn er altijd meer inbraken! Hopelijk hebben jullie toch nog een fijne kerst!ps: justitie zou veel strenger moeten zijn maar wie zijn wij e
Er lopen echt zieke mensen rond.Hopelijk worden de daders gevat!Veel sterkte gewenst.
We hebben het een paar maand geleden ook meegemaakt en sindsdien ben ik niet meer gerust. Is een heel vies gevoel, wetende dat ze bij je hebben binnen gezeten. Is echt wel erg dat ze zo waardevolle spullen meehebben bij jullie!
Bij ons hebben ze tijdens onze vakantie in onze auto ingebroken terwijl wij gaan eten waren. Het gevoel van de inbraak vond ik zelfs nog veel erger dan de spullen die we kwijt waren. Je hebt daarna een gevoel van totale onmacht.Hopelijk vatten ze de daders nog maar realistisch gezien is daar weinig kans op.Veel sterkte!!!