Terug naar overzicht
Goede vraag !Ik zal onze DJ hier eens op aan spreken en kijken wat hij antwoord.Anders moeten wij ook nog zo'n lijst gaan maken !! Helemaal niet aan gedacht.Groetjes Mireille01-09-2006
Hey KarlineMijn vriend is vaak ook dj op trouwfeesten. Zelf vraagt hij aan de mensen wat ze graag horen en wat ze zeker niet willen horen op hun trouwfeest. Het is tenslotte de bedoeling dat je geniet van je feest, in alle opzichten...Meestal krijgt hij hier het antwoord dat hij gewoon zijn zin moet doen en zelf aanvoelen wat kan en mag gedraaid worden. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van het publiek! (jong - oud - ...)Mocht ik van jou zijn, zou ik gewoon de DJ zijn werk laten doen. Die mens is verondersteld van goed te draaien op een trouwfeest, ook zonder lijst! Dit is eveneens wat wij zelf zullen doen op ons huwelijk. Wij geven gewoon door wat onze openingsdans is, de nummers om te vermenigvuldigen met ouders / schoonouders en vragen dat hij zowel ambiance speelt met gevarieerde nummers (niet alleen hits van 70 - 80, maar ook van nu!)Succes ermee!GroetjesSophie
hey onze dj heeft gezegd dat we een lijst mogen maken maar we moeten niet wel had hij gewild dat we 1 maakten met muziek dat er zeker niet gedraaid mag worden want hij zei als ik een liedje draai die op een begrafenis is gespeeld van iemand die de mensen kennen en ze beginnen daar al stil te worden dat is ook niet de bedoeling dus dat gaan we wel doen.maar we geven niet door wat er wel gespeeld moet worden.grtjs