Terug naar overzicht
Dat snap ik volledig. Ik zal mijn jurk de eerste maanden nog niet thuis hebben, maar ik zoek hem meermaals per week op op internet :) Ik ben niet van plan om dit aan te pakken en blijf gewoon blij met mijn jurk! :p Wel oppassen dat mijn aanstaande niet mee kijkt natuurlijk.
Nu ben ik toch wel benieuwd welk kleedje van linea rafaelli da is ;-)
Hey, Ik kocht mijn jurk in een kleine zaak, en omdat ze weinig of geen stockruimte had( ondertussen is ze verhuist naar een groter pand) mocht ik mn kleed ook meenemen, het hangt dus netjes op mn kamer aan de rand van mijn kast, ik wil hem ook dolgraag nog eens aandoen, maar denk dan "wie weet gebeurt er iets mee als ik hem aantrek', dus elke keer als het even kriebelt rits ik de hoes even open, kijk en glimlach en rits hem weer dicht denkend aan hoe mooi ik hem vind en hoe fijn het zal zijn hem de hele dag te kunnen dragen ( 9 jan. mijn pas kijk daar dus enorm naar uit hé) ik ben blij dat ik maar 34dagen meer moet wachten dat komt bij jou ook nog Succes
Hey Els,Ook ik had mijn kleed ( ook een van LR) een tijdje voor mijn trouw in de kast.maar ik heb het bij mijn getuige gehangen....Want zoals je zegt, zal maar iets met gebeuren......Groetjes frida
Hier ook eentje die zich herkent: heb de verkoopster fotokes laten nemen van mijn kleed, heb die fotokes op een harde schijf gezet en piep af en toe s. En heb al een paar keer met een "smoes" naar de winkel geweest om t nog s te kunnen aandoen :-)))))
zoooooooo herkenbaar! Ik heb pas 2 dagen geleden mijn jurk gekozen. Tis echt een prachtige, romantische jurk met veel voile en pareltjes en borduurseltjes. Kben er echt verliefd op! Maar pas in juni moet ik gaan voor de retouchkes :-( Nog zo lang wachten om hem nog es aan te doen! Hij komt van de boetiek Azzurro in Oostende, maar ik was iets te overdonderd om te vragen van welk merk hij is. Maar mijn zus trok enkele foto's en in die twee dagen tijd heb ik al een stuk of 20x mijn foto bekeken om weg te zwijmelen. Ik begrijp echt niet dat ik mijn droomjurk al gevonden heb bij de allereerste pasbeurt! Ik ben namelijk een eeuwige twijfelaar en mijn mama en zussen dachten ook dat we minstens drie maal op jurkenjacht zouden moeten gaan, en ikzelf dacht dat nog het meest van al! Zijn er nog bruidjes die al bij de eerste shopbeurt de knoop doorhakten? Vinden jullie het onverstandig om al zo snel te beslissen? :-s