Terug naar overzicht
Super!!!Wij gaan ook naar daar ;-).Groetjes,Evelien
Wij gaan ook naar Mauritius! naar welk hotel gaan jullie?Groetjes Serena
Ik ben nog volop aan het twijfelen voor Maurtitius of Seychellen.In juli kan je naar het schijnt alleen maar naar de Noordkust van Mauritius gaan voor zeker geen regen ofzo te hebben.En Seychellen hebben het hele jaar door hetzelfde klimaat ongeveer.Dat hebben ze mij toch verteld.groetjes
* correctie Mauritius :-)
Hey !!!Het noorden van Mauritius is inderdaad goed tijdens die periode.Wij hebben hotel Le Mauricia geboekt en jullie??Groetjes
Hey, Wij twijfelen ook nog tussen Mauritius en de Seychellen. En we weten ook nog niet goed met welke touroperator we op reis gaan. We zijn volop al opties aan het afwegen, vermoeiend. Ik hoop dat we er snel uitkomen. Groetjes.
Wij hebben Le Cannonier geboekt.. we gaan van 9 tot 21 juligroetjess S.
* dat is een zusterhotel van Le mauricia hebben ze ons gezegd, wij mogen ook daar gaan eten enzo.. dus wss jullie ook bij Le canonnier..S.
Hey!Wij hebben geboekt via mauritiustravel.nl.We twijfelde ook tussen Le Cannonier en Le Mauricia, maar het is toch Le Mauricia geworden. Ja idd dat zijn zusterhotels want wij mogen de faciliteiten van Le Cannonier ook gebruiken!Wij gaan van 11 tot 26 Juli.Groetjes
hoe grappig Wij hebben ook geboekt op mauritiustravel.nl. alle misschiendat we jou daar tegenkomen! nog een fijne kerst gewenst! groetjes S.