Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

23-12-2011 20:10:01
Ladies,

Ik zit met een dilemma in verband met mijn bruidsschoenen.

Mijn kleedje is het korte kleed onderaan links (maar dan in het knalrood)

Nu heb ik al even zitten rondzoeken naar gepaste schoenen voor hierbij. Ik twijfel tussen rode of zwarte schoenen, omdat ik denk dat ik zwarte nog iets langer kan dragen nadien en dat het misschien een mooi contrast zou vormen.
Eergisteren kom ik terecht op volgende website en ben verkocht voor deze schoenen:
Een probleem, het is een webwinkel en ze hebben ze niet in mijn maat. Ben jammer genoeg een bruidje die leeft op grote voet (maat 42). Heeft iemand een idee waar ik op dergelijke schoenen zou kunnen stuiten in een gewone winkel. Bij voorkeur in Oost- of West-Vlaanderen.

Alvast bedankt.
Evelien

Evelien
4-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 637

Els
27-1-2012
 Meld misbruik23-12-2011 20:31:21

Ik denk dat ik er zo bij de eram heb gezien of bij sacha, misschien eens op hun site kijken
Groetjes en succes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik23-12-2011 20:44:08

Heyhey,

Ik heb gelijkaardige gezien (ook lak rood met bandje enz) bij Torfs in Aalst. Ze hadden wel een kleiner hakje maar voor de rest heel gelijk!

Groetjes,

Evelien

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik23-12-2011 22:00:01

grappig, ik heb net dezelfde bij hen gekocht (maar wel de witte)

mssn is een mail sturen of ze het niet in je maat kunnen krijgen.

hun service is heel erg goed! ik heb dinsdagmorgen mijn bestelling gedaan en woensdagavond stonden mijn schoentjes voor de deur!
als je voor zwarte kiest dan zou ik mssn wel nog ergens iets van zwart voorzien...mssn iets in je haar?

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik24-12-2011 7:44:36

ik zou voor zwart gaan voor het contrast, want exact hetzelfde rood is niet gemakkelijk om te vinden. maar zoals hierboven al vermeld zou ik dan nog ergens anders die kleur combineren (halsketting, iets in haar, handtas of dergelijke)

veel succes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-12-2011 11:19:51

Hey Evelien,

Eerst en vooral - mooi kleedje!!

Rood op rood is wel tricky...het moet dan echt dezelfde tint zijn om mooi te ogen...
Zwart is natuurlijk een blijver en kan je nadien nog veel dragen :-)!

Veel succes met de zoektocht!

groetjes

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik25-12-2011 11:04:47

Eerst en vooral, een zalige kerst voor iedereen.

En bedankt aan degenen die hier hebben willen antwoorden. Ik heb ondertussen een mailtje gestuurd naar de webwinkel, maar nog geen reactie gekregen omwille van de feestdagen.
Gezien de prijs meevalt kan ik me misschien nog wel twee paar veroorloven en nadien kiezen wat best uitkomt bij mijn kleed :-)

Wel fijn om extra meningen te krijgen. Een ander standpunt is altijd de moeite waard.

Groeten
Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...