TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
23-12-2011 20:47:13
Heyhey,
Ik zou daar persoonlijk echt geen witte juwelen bij combineren...
Ik denk dat rood en/of zwart het mooiste zal zijn. Kan je niet op zoek gaan naar een rode of zwarte parelketting? Bij Veritas hebben ze regelmatig parelkettingen in verschillende kleurtjes :-).
Anders kan je ook altijd gaan voor neutrale zilveren of witgouden juwelen met strass :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Caroline
12-5-2012
|
24-12-2011 7:41:14
ik zou daar ook geen wit mee combineren, lijkt me teveel een kleurenboek dan! ik heb oorbellen met een wit pareltje, en nu met mijn haar te kleuren laatst zijn ze mee gekleurd in het paars. misschien een tip om de parels te kleuren :) ik zou gaan voor zwart, aangezien rood al je hoofdkleur is en die bloem met zwarte accenten is, dan komt het naar mijn gevoel mooier uit, en hetzelfde rood vinden in juwelen is knap lastig.
veel succes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
24-12-2011 11:23:16
Hoi!
Ik denk dat je kleedje heel mooi zal zijn, zeker met de extra accentjes die er bij komen zoals de bloem!
Ik zou ook niet meteen voor wit gaan, omdat dit niet terugkomt in je kleed... Zwart kan heel mooi zijn (omdat ook in je bloem zwart terugkomt), rood zal je echt moeten aanzien (best een rood dat ook aanleunt bij de kleur van je jurk) of zoals hierboven gezegd een neutraal juweeltje in witgoud of zo. Al denk ik dat zwart het beste zal uitkomen...
succes ermee!!
groetjes
|
|
Claire
25-2-2012
|
25-12-2011 17:51:19
Ik denk ook dat een zwarte het mooist zal zijn.
Ik heb zelf voor het huwelijk van een neef een ketting gemaakt voor mezelf in zwart en rood. Het is een ketting van ongeveer 45 cm lang, met matzwarte bollen agaat (halfedelsteen, 1,2 cm dik). Daartussen zit telkens een klein sterling zilver kraaltje (3 mm). In het midden heb ik een zelfgemaakt rood fimo roosje zitten. Slotje en afwerking is ook in sterling zilver.
Ik heb er ook bijpassende oorbellen, met 1 bol matzwarte agaat en 1 mini fimo roosje in rood. Deze keer wel met oorbelhaken in chirurgisch staal. De foto geeft een idee van hoe het eruit ziet, maar het is maar een simpele webcamfoto.
http://imageshack.us/photo/my-images/193/foto2qr.jpg/
Misschien zoiets bij je jurk, maar dan wat fijner en niet zo zwaar?
|
|
Evelien
4-6-2011
|
26-12-2011 14:12:27
Ik zou ook voor zwart gaan. Anders is het enige zichtbare zwart aan je jurk de bloem en ik denk dat het geheel beter bij elkaar zal passen als je ook zwarte juwelen gebruikt (eventueel een bruidboeket met donkere calla's zou heel mooi zijn)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|