Terug naar overzicht
Hey,ik heb gekozen om voor dezelfde kleur te gaan. Mij lijkt het iets mooier samengaan, zeker bij een klassiek/romantische jurk. Wel heb ik gekozen voor satijnen schoenen. Deze kan ik achteraf in een kleurtje laten zetten. Leek me wel leuk om ze dan in fuchsia te laten kleuren ofzo
ik ben aan het denken om voor appelblauwzeegroen te gaan :)
ik ga voor gouden schoenen bij mijn ivoor kleurige jurk!!!
Ik ga voor diep donkerblauwe. Ik heb ze al gevonden trouwens. Hàndig dat die kleur nu zo in de mode is. Ik heb een strik rond mijn middel in dezelfde kleur, dus dat lijkt me wel leuk.
Ik ga ofwel voor ivoren ofwel voor zilveren schoentjes :)de zilvere kan ik wel achteraf gemakkelijker aan doen, dus ben nog aant twijfele! :)
Ik heb deze week paarse pumps gekocht voor onder mijn kleed. Doen waar jij je goed bij voelt...
Ik ga zelf voor witte schoenen onder mijn witte jurk maar ik vind bvb als je thema rood is, je perfect rode schoenen kan dragen onder je witte of ivoren jurk ;-).Groetjes!Evelien
Wat Evelien hierboven zegt ben ik dus aan het overwegen.Wij gaan heel veel in het rood doen: ceremoniewagen, dassen suite, aankleding/decoratie, bruidsboeket, ... dus ik ben er ook over aan het denken om rode schoenen te nemen. Lekker flashy :-)
Ik ga voor paarse satijnen schoenen! Dat is ook het themakleur voor onze trouw. Heb de schoenen al aangehad bij mn eerste pas, en tis echt een leuk effect :). Paars en ivoor is een mooie combinatie. Ik vind persoonlijk gekleurde schoenen altijd een leuke extra, ipv de klassieke witte of ivoren schoenen. Maar ik hou dan ook van kleur :).
Voor overdag heb ik ivoorkleurige satijnen pumps en voor het dansfeest makkelijke ballerina's met glitters in alle kleuren!
ik had knalrode schoenen en een knalrood bruidsboeket, bij een voor de rest klassieke ivoorkleurige jurk.
Ik had ook een ivoorkleurig kleedje, en heb hier platina (tussen goud en zilver) schoentjes onder aan gehad! Super mooi! Is een nieuwe trend zeiden ze tegen mij in de winkel (Tjari in Breda)