Terug naar overzicht
Mijn make up is gedaan door Lieselotte van het Afslankhuys. Super mooi gedaan en niet te duur! Mijn kapper was mijn vaste kapper uit Jabbeke. Zij kwam niet aan huis, maar mocht al om 6u15 langs gaan. Groetjes Ha,,e
Hey Fleur.Xanthippe in Brugge verzorgt voor een huwelijk kapsel en make-up aan huis. Ik heb echter mijn oog laten vallen op Elke van Looks of Versailles. Ze is super vriendelijk en heb al veels positiefs over haar gehoord. Proefkapsel en make-up gebeurt in Harelbeke, de dag zelf komt ze aan huis. Je kan ook de dames van de suite door haar onder handen laten nemen en ze verzorgt ook gelnagels. Ik was zo tevreden van de eerste contacten dat ik haar al geboekt heb :)Succes!
Hoi!Ik heb vandaag de knoop doorgehakt. Had hier op het forum al heel wat positieve dingen gehoord over Valerie de Roeck en heb haar gekozen. Gelukkig was ze die dag nog vrij :-)
Hoi fleur, ik ben ook op zoek naar een kapper rond de regio brugge, wat was je ervaring dan met Valerie De Roeck?
Dag Valerie!Ik heb een zeer goede ervaring met haar! Zeker aan te raden! Ik heb haar zowel mijn schmink als haar laten doen.Groetjes xxx