TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
26-12-2011 14:01:44
Hallo, Best kan je eerst de make-up laten doen en dan je haar. Als je je haar als eerste laat doen moet je hier misschien nog op liggen voor de make-up. Ik heb eerst mijn haar laten doen en dan mijn make-up omdat mijn visagiste niet vroeger begon... Voor de make-up hebben ze dan een opgerolde handdoek ik mijn nek gelegd dat mijn haar de stoel niet zou raken. Dus eigenlijk kan beiden... Groetjes Annelies
|
|
Els
27-1-2012
|
26-12-2011 14:07:42
Hallo, bij mij is het eerst het kapsel en dan komt de visagiste beide vonden dit de beste volgorde, is waarschijnlijk afhankelijk van wie je boekt die dag.. Groetjes
|
|
Leentje
18-5-2012
|
26-12-2011 14:09:16
Ik heb gehoord best eerst haar en dan make-up... Omdat wanneer je haar gedaan wordt, bv. nog wat krullen uitbrushen of haarlak spuiten, je daar soms last van kan krijgen aan de ogen (beginnen te wateren) en dan is je make-up al niet meer zo netjes! Ik had afgelopen zaterdag ook eerst mijn proefkapsel en daarna make-up, en dat is prima verlopen ;-)
|
|
Alessia
7-9-2012
|
26-12-2011 14:10:11
Bij mij is het eerst kapsel en dan make-up, ik denk dat dit ook meest aangeraden wordt...
|
|
Tina
13-7-2012
|
26-12-2011 14:10:41
Ik moet idd gaan liggen voor de make up...
Kapster komt aan huis en voor de make up moet ik naar daar gaan... en ik moet om half11 a 11 u klaar zijn :-)
Ik zou het jammer vinden moest mijn haar in de war geraken door te gaan liggen...dan kan ik misschien best inderdaad een opgerolde handdoek ofzo gebruiken :-) x
|
|
Serena
25-5-2019
|
26-12-2011 15:22:19
Bij mij is het ook eerst kapsel en dan make up.. ik denk ook dat dit het beste is, maar je kan het natuurlijk andersom ook doen.
S.
|
|
joyce
30-4-2011
|
26-12-2011 15:24:53
bij mij hebben ze eerst mijn haar gedaan, dan make up, ik ben gewoon blijven rechtzitten voor de make up :-)
groetjes Joyce
|
|
Sarah
11-8-2012
|
26-12-2011 15:42:01
Hallokes,
Ook ik ga eerst voor de haren en dan later voor de make up ... Je kan daar perfect voor blijven rechtzitten! :)
Veel plezier!
|
|
laura
|
27-12-2011 20:35:58
Hey hoi Tina,
Als visagiste raad ik ook aan om eerst het haar te laten doen, en daarna de make-up. Je hebt een mooier effect en er wordt niks weggepoetst.
Groetjes,
Laura
|
|
Annie
|
3-1-2012 15:21:56
Inderdaad eerst kapsel en dan make-up. Enkel indien je met warmterollers een opsteekkapsel maakt dan kunnen beide gelijktijdig gedaan worden. Dus eerst warmterollers inzetten, ondertussen de make-up zodat de rollers voldoende kunnen afkoelen en je voor de make-up geen tijd verliest. groetjes Annie
|
|
Isabel
|
10-3-2012 16:44:02
Eerst kapsel en dan make-up. Ikzelf kan ook het haar opsteken, dus mocht er nog iets aangepast moeten worden kan ik dat ook.
Groeten,
Visagie Isabel 0485 722 995 info@visagie-isabel.be www.visagie-isabel.be
|
|
michel
|
24-4-2012 18:27:21
Hallo Tina, wat jij het liefste wil is de regel waar ik mij aan aanpas, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl. Bruidscreaties doe ik reeds meer dan 20 jaar. Ik kom ook aan huis de dag van je trouw. Tevens is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk. Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.be met vriendelijke groeten, Michel
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|