Nu Online
Momenteel zijn er 742 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma huwelijksreis

26-12-2011 19:56:23
Vandaag naar reisbureau geweest. We wisten nog totaal niet waar we op reis wilden. Nu heeft het reisbureau naar onze wensen geluisterd en ons drie plaatsen aangeboden. Ofwel Grand Canaria, Rhodos of korfu. Wat raden jullie aan voor een huwelijskreis? Wij houden van relaxen en zon maar willen zeker ook eens wat beleven (safari, boottochtje, ...) en zien. De hotels zijn allemaal vergelijkbaar dus zal nu aankomen op de locatie.

Graag jullie mening want wij weten het niet meer :-)

Hanne
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 742

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik26-12-2011 20:32:26

Hoi Hanne!

Wij hebben gekozen voor Rhodos. We hebben een mooi hotel genomen zodat we toch kunnen relaxen maar ook dichtbij Rhodos Stad zodat we zeker een aantal dingen kunnen bezoeken.

Groetjes
Katrien

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik26-12-2011 21:11:17

Hey Hanne,

van de 3 bestemmingen ben ik ook al in Rhodos geweest en vond het daar echt super. Een goede mix tussen rust en cultuur.

groetjes
Sofie

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-12-2011 8:01:50

ik ben al gran canaria geweest en het was een super vakantie, maar ik moet toegeven veel was er niet te zien. Wij hebben 1 bustrip gedaan en dan hebben we ongeveer alle bezienswaardigheden gedaan. Ons hotel daar was wel gigantisch super, k heb mij geen seconde verveeld en heel goed gegeten. het was een van de RIU hotels

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik27-12-2011 9:39:27

Hey,

Ik ben op al de drie plaatsen al eens geweest. Als ik mocht kiezen springt Rhodos er ver bovenuit. Zoek een hotel dicht bij rhodos stad want die is super romatisch by night. Ook veel te zien in de buurt!

Groetjes!

Sandy
28-4-2012
 Meld misbruik27-12-2011 11:32:35

Hallo,

Ik ben ook op alle drie de plaatsen geweest en voor mij springt qua natuur Corfu er bovenuit!
Wij houden er van om op ons eigen het eiland te verkennen, in Gran Canaria ben je hiervoor al vlugger aangewezen op een auto. Rhodos en Corfu zijn heel goed te doen met de scooter. Wij houden van rustige baaitjes om wat te snorkelen en dan is Corfu echt de koploper...
Het hangt er een beetje van af waar je van houdt.

Veel succes!
S

Els
8-9-2012
 Meld misbruik27-12-2011 12:14:03

hey,
wij zijn ook met onze wensen naar het reisbureau geweest en kregen Corfu, Kos, Santorini en nog enkele andere voorstellen en wij hebben uiteindelijk voor Corfu gekozen! Wij willen ook niet enkel van de zon genieten, maar ook nog wat de omgeving verkennen!
Succes met jullie keuze!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik27-12-2011 13:51:57

Hoi,

Van die 3 bestemmingen hebben wij Rhodos en Corfu al gedaan. Wij hebben Corfu gekozen als rustvakantie en Rhodos als een actievere vakantie, en die verwachtingen werden op beide eilanden ingelost.

Als je gaat voor een mix van relaxen en toch wat willen zien, zou ik dus eerder voor Rhodos gaan. Corfu is prachtig van natuur maar op vlak van cultuur valt er niet zo veel te beleven. Rhodos stad heeft veel meer troeven dan Corfu stad en er zijn ook meer mogelijkheden wat uitstapjes betreft (het eiland Simi en een bezoek aan Lindos om er maar een paar te noemen)

Succes met jullie keuze!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik27-12-2011 18:21:08

Hallo,

Ik heb zowel Rhodos als Corfu gedaan en het is alletwee aan te raden!!
Ik denk dat je dan echt moet kijken naar de specifieke uitstappen die je terplaatse kan doen en wat jullie het meest aanspreekt daarvan...

Succes!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik28-12-2011 17:51:03

Ik zou voor Rhodos gaan : daar heb je nog net iets meer te doen dan bijv. Corfu of Kos.
De kwaliteit van de hotels is daar ook beter en de service eveneens. Je hebt daar luxe hotels of charme, ... met een leuke welness.
Gran Canaria is ook een leuke bestemming maar voornl. zon/zee/strand. Jullie trouwen net voor het begin van de zomer dus ik denk ook dat je hier meer families met kids gaat tegenkomen. Ook qua weer moet je oppassen : de Canarische eilanden hebben allemaal een 'eeuwig lenteklimaat' doorheen het hele jaar wat wilt zeggen dat bewolking NOOIT is uitgesloten!! X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums