Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht: winkel in de buurt van Gent

27-12-2011 12:02:52
hallo iedereen

Heeft er iemand van jullie een adresje van winkels die trouwkostumes verkopen in de buurt van Gent, en die daar dan ook positieve ervaringen mee hebben?

Alvast bedankt,

Killah

Killah
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1318

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik27-12-2011 13:41:02

Dag Killah

Wij hebben het kostuum van mijn vriend gekocht in La baere in Zottegem. Ze zijn er enorm vriendelijk!

Groetjes
fleur

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-12-2011 14:20:03

Hallo. We hebben al veel goeds gehoord (en ondertussen ook gelezen op dit forum) over Cafe Costume, Villa Verde en Carbonella. Succes!

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik27-12-2011 14:32:00

Wij zijn bij Café Costume geweest afgelopen zaterdag om het kostuum van mijn hubby in spe te kiezen. Een tof concept: je kostuum wordt op maat gemaakt en je kan zelf de snit, stoffen,... kiezen.
Groetjes x

Dorine

Meld misbruik27-12-2011 15:08:18

De Baerdemaeker in Eeklo (huren kan ook)
Villa Verdi in St. Denijs Westrem

bij beiden enorm content geweest

groetjes succes met de voorbereidingen

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik27-12-2011 18:54:14

Jeffs in Gent, superservice en supervriendelijk....

inge
15-9-2012
 Meld misbruik27-12-2011 20:02:25

Gruysenmeyer in Deinze. Nancy store in Deinze. Beide heel goed. Mijn ventje in spe zijn kostuum van gruysenmeyer, is een van hugo boss.

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik27-12-2011 20:20:15

Hey Killah,

wij zijn ook naar La Baere geweest in Zottegem. Zeer vriendelijk en een goede service.

Groetjes,
Hanne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info