Terug naar overzicht
Wij zaten in El Dorado Royale (tussen Cancun en Playa del Carmen) ..Wel een vrij groot resort maar eigenlijk niet veel van gemerkt, buiten 't feit dan dat ze met golfkarretjes rond rijden om je te vervoeren ;) Het feit dat het resort zo groot is gaf ons net het gevoel van ruimte .. Eten was subliem (à la carte restaurants) en de mensen waren heel vriendelijk, niets op aan te merken.
heywij zoeken iets gelijksaardigs, daarom een vraagje. Waar boeken jullie de rondreis? en welke rondreis kiezen jullie? alvast bedanktDelphine
Hey!Wij zijn ook gaan zoeken voor de ideale huwelijksreis en ook uitgekomen bij Mexico.Ik heb ondertussen al wat websites afgelopen en ben uitgekomen bij een reis van Neckermann. Daar kan je reserveren een rondreis waar je je eigen auto krijgt of een rondreis per bus. De hotels worden voor jou gereserveerd in de steden waar je naartoe gaat, dus je moet je wel een beetje aan de planning houden.Maar ik heb elk hotelletje afzonderlijk als eens opgezocht en ze zien er zo slecht niet uit! Klein en gezellig, dus niet het massa gedoe.En dan ben ik ook gaan kijken voor enkel een vlucht te boeken en de hotelletjes zelf ter plaatse te proberen regelen, alsook de auto. Maar dan kom je ongeveer op dezelfde prijs uit. Wij zijn er nog niet uit wat we precies gaan doen, of de rondreis boeken via neckermann met zekerheid van slaapplaats en auto..Of zelf een auto huren (want mijn vriend wilt toch een auto dat iets waard is en geen kroetie auto) en zelf naar de steden rijden en ter plaatse een hotelletje (of dezelfde als bij neckermann) boeken.En na de rondreis, die 7 dagen duurt, zijn we van plan om in de buurt van Cancun ergens een stradhotel te boeken, met bijhorende rieten parasolletjes en cocktails... Dus je kan altijd eens gaan kijken op de website van Neckermann om ideëen op te doen rond verschillende hotels.GroetjesNele