Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Waele

28-12-2011 18:01:19
Hey,

Iemand ervaring met kleding De Waele uit Sint-Niklaas ?

Kris & Anneleen
29/09/2012

Kris
29-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 688

Els
27-1-2012
 Meld misbruik28-12-2011 20:48:57

Hey, mijn broer is daar geweest (13jaar geleden) voor hem en de suite en ze waren err toen heel tevreden van, een vriendin van mij haar toekomstige is er ook geweest om te huren en waren ook content
Groeten

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik28-12-2011 22:29:10

Hallokes!

Wij zijn er vandaag geweest en hebben mijn toekomstige zijn trouwkostuum gekozen... heel moooooi en de verkoopster is ook heel vriendelijk en laat heel veel zien.
Het hangt er een beetje vanaf of je gaat huren of kopen?
Voor te huren kan je maar kiezen uit een beperkt aantal kostuums maar voor de kopen heb je dus veel keuze en je moet niet direct een trouwkostuum te nemen het mag ook een gewoon zijn,en daar laat ze dan verschillende accessoires op zien.
Heel leuk om te doen.
Wij hebben alles gekozen van kostuum tot hemd,das,riem en schoenen.
Hij moet nu eerst terug gaan passen in maart en dan word het helemaal op maat gemaakt, een paar dingskes verstellen.
Wij hebben een voorschot betaalt maar als je ineens alles cash of BC betaald krijg je 10% korting.
Anders moet je gewoon eens gaankijken é.
Alvast veel plezier bij het kiezen!
Grtjs Monica

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik29-12-2011 8:40:09

Mijn man heeft zijn hemd, onderjas en das gekocht en heel content. Niet goedkoop, maar wel heel mooi!
groetjes

carine
19-5-2012
 Meld misbruik29-12-2011 10:30:04

hebben daar toch heel andere ervaring mee gehad.
Wij kwamen binnen en vroegen om ons te helpen, ze stonden daar met twee moeder en zoon denk ik. geeft zij zo een antwoord tegen die man van ga jij hun helpen want ze hebben toch tegen jouw gesproken. Terwijl mijn vraag gewoon algemeen gesteld was. Uiteindelijk werden we geholpen daar de vrouw en zij liet ons ook vanalles zien behalve het geen waar wij naar op zoek waren. Een bruin pak is geen grijs of donkerblauw denk ik. Wij hebben daar niet gekocht. Hebben het kostuum bij inno gekocht waar ze een pak vriendelijker waren en zeer hulpvaardig.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik3-1-2012 10:47:35

Wij hebben daar onze kostuums gehuurd voor de suite. 9 mannen. Heel tevreden van de service!

Karine
25-6-2011
 Meld misbruik29-1-2012 8:34:57

Goedemorgen,

Mijn man heeft zijn kostuum daar ook gekocht en zeer tevreden!!
Hij draagt voor zijn werk ook een kostuum, dus kent er wel iets van...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...