Terug naar overzicht
Hoi,ik heb onze uitnodigingen op etsy besteld, zeer goeie ervaring mee. Was veel goedkoper dan hier (zeker omdat de dollar goed stond op het moment), en verzendkosten waren ook schappelijk. Wel nog € 10 extra moeten betalen voor douane, dat wist ik niet vooraf. Tijd tussen bestelling en aankomst pakje was amper een week, denk ik.Ik vond het alvast een aanrader!
Ik heb er ook goede ervaringen mee. Het is wel belangrijk om te weten dat Etsy geen bedrijf is maar een verzamelplaats van handelaren. Sophie heeft dus ervaring emt een specifieke verkoper vanop Etsy en ik ook. Sommige van mijn pakjes kwamen bijvoorbeeld uit Australië en het Verenigd Koninkrijk. Op mijn pakje dat uit de VS kwam heb ik ook 10 euro douanekosten moeten betalen trouwens, daar moet je wel op rekenen.
Hey Sophie, via welke verkoper/verkoopster heb jij jouw uitnodigingen besteld? Ik blijf maar zoeken naar uitnodigingen maar vind geen enkele die mij aanstaat...
@Arianne heb je op http://www.weddingpaperdivas.com/ al gekeken? Ik heb er alvast veel inspiratie opgedaan ^^
Hey Lauren, inderdaad een goede site om inspiratie op te doen, dikke merci!!! Als je nog leuke sites kent, laat zeker maar weten :-)
@ Sophie en Lauren, Bedankt voor de reactie.
Ik ben al jaren fan van Etsy en ook voor onze trouw heb ik er heel wat gekocht: schoenen, juwelen, haaraccesoires, het ringkussen, plakaatjes, ... Van heel diverse winkels op Etsy, maar van allemaal heel tevreden. Heb af en toe inderdaad ook 10 euro douanekosten moeten betalen voor zendingen uit Amerika, maar niet elke keer.Het bleef hoe dan ook goedkoper dan hetzelfde te laten maken in België (Al mijn spulletjes zijn handmade en customized). Een tip: Van elke verkoper op Etsy kan je de beoordelingen van klanten bekijken. Dit geeft goede info over hoe betrouwbaar een verkoper is. Groetjes
Bedankt Delphine! Denk dat ik er toch wat spulletjes ga kopen, hier vind je zulke unieke spulletjes niet e.