Terug naar overzicht
Ik weet een heel leuk complex, maar dat is wel in Buggenhout. www.shambalah.be Enjoy!
HoiAanraders zijn:Lakonia in Berchem ...hier hebben ze 3 eilandjes waar je tussen kunt kiezen. Is volledig privé en badkledij mag. Is ook niet zo duur! Alles wat je nodig hebt kun je via de intercom bestellen (van eten tot massages) of je kunt op voorhand al een arrangement kiezen. Leuk hier is ook dat je kunt eten aan de rand van het zwembad, zalig in jullie badjassen.www.lakonia.be Een andere:Nooz in Grobbendonk. Zij zijn heel wat duurder, maar hierbij krijg je een eigen privé-cocoontje (volledig van glas, waardoor het lijkt dat je helemaal in de natuur zit). Hier kun je geweldig lekker eten (hun kok is echt fantastisch) en je kunt hier ook kiezen tussen verschillende arrangementen.www.nooz.be Lieve groetjes en alvast heeeel veel plezier!!Chantalwww.nooz.be
ah oei ik zie juist dat je geen privésauna wilt...tis nochtans echt wel de moeite :D (heb zelf ook liever privé dan geconfronteerd te worden met oude omaatjes en opaatjes in hunne pure...ieuw ieuw)...dus over openbare complexen kan ik niet meepraten (aangezien dit vaak alleen maar naakt is of de keuze (dan loop je zelf misschien wel gekleed rond, maar de omaatjes misschien nog altijd niet :D).In Schilde heb je wel een complex (Thermen heet dat denk ik), maar geen idee of dat iets goed is!Lieve groetjesChantal
Ik dacht aan Fitopia Edegem en Brasschaats badhuis maar ja, die zijn allebei wel naakt (en geen keuze) .. Die Thermen keten is ook wel goed maar idem ..
Zensation in Heist-op-den-Berg
Nooz is idd iets exclusief!!Een andere in Putte: http://www.kain.be/index.php?id=10 groetjes!
In Broechem heb je ook de Molenhoeve maar ook hier zonder badkledij.
als je echt een hele dag plezier wil hebben, dan raad ik je de volgende aan:- Thermae Grimbergen (je kan kiezen tussen badkledij , of het zonder, het ene gedeelte is met badkeldij en het andere zonder, en als je ze allebei wil doen, doe je het gewoon uit :)maar dat kies je zelfik vind het persoonlijk een aanrader. Lakonia (Berchem) is inderdaad ook de moeite, maar wel veel duurder.