TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
27-5-2006
|
24-7-2006 10:48:02
hoi Inge,
wij hadden op ons huwelijk een DJ van Ludwigs, en hij was echt super! Mag ook wel als je naar hun prijs kijkt vind ik :-)
t Probleem met Ludwigs is gewoon dat je pas een week op voorhand weet wie je DJ wordt, zodat je niet echt rechtstreeks met hem de afspraken kan maken, maar goed, dat weet je op voorhand hé, en een telefoontje is ook rap gebeurd.
Trouwens die mensen zijn allemaal wel professioneel genoeg om te weten hoe ze op een trouwfeest moeten draaien hé...
Niet mee inzitten dus, bij ons heeft hij er een superfeestje van gemaakt!
Annelies 27.05.2006
|
|
Anja
|
24-7-2006 12:18:23
Hoi Inge,
Wij twijffelden tussen Partysound en Ludwigs.Er zijn twee dingen die ons hielpen om de beslissing te nemen.Wij kozen uiteindelijk NIET voor LUDWIGS.
1)De prijs en de extraatjes die er bij komen op de prijs.Deze is van in begin al redelijk duur vergeleken met partysound.
2)De dj:Zoals Annelies al vertelde weet je maar enkele dagen op voorhand wie er komt(Soms is het op dat ogenblik nog een andere) en kan je dus geen gesprek voeren met de dj.Zo krijg je het gevoel dat je gewoon een nummer bent.Ik beweer niet dat het geen goede dj is maar een gesprek is belangrijk.
Dat GEVOEL heb je NIET BIJ PARTYSOUND!! Als je hem mailt,spreekt aan de telefoon of met hem een gesprek voert,voel je direct wat ik bedoel.
Succes met je feest.
Anja 26.aug2006
|
|
dierk
|
24-7-2006 13:50:21
hey Inge, Neem gerust eens een kijkje op onze site, ja ik weet het reclame beter niet hier op het forum, weet ik ook, maar wil jullie gewoon gerust stellen, wij zorgen afgelopen vrijdag voor het huwelijk van Nele en Kris, en afgelopen zaterdag voor het huwelijk van Evy en Bart, zijn dus 2 trouwkoppels die toch dikwijls hier te bespeuren waren op het forum, ik kan je maar alleen zeggen het feest was super geslaagd!!ze waren vol lof over de geslaagde muzikale avond! je mag ons altijd eens mailen, www.studiohappymusic.be
|
|
Leen
26-8-2006
|
24-7-2006 14:51:04
hey,
wij hebben onze feest bij luidwigs gepland en zijn zeeeer tevreden over hun aanpak. Heel gemoedelijk gesprek, ze hielden echt rekening met onze wensen en keuze van liedjes.
Plus ut onze ervaring met ludwigs weten we dat ze ervoor zorgen dat je feest echt is zoals jij het wilt en dat is toch belangrijk! Wij hadden bvb niet graag een dj die zo alles aan een babbelt dus doen ze dit ook niet!!
Ook qua back - up materiaal en dj geven ze je het gevoel dat wat e ook mag gebeuren jouw feest gaat door!!
hopelijk ben je er iets mee,
Leen, 26 augustus
|
|
Chantal
|
26-7-2006 11:23:00
Ons huwelijk gaat door over 4 weekjes en wij hebben eveneens gekozen voor partysound. We twijfelden ook tussen ludwigs en hem maar eigenlijk heeft Phyllis uit dit forum ons helpen beslissen.
Intussen hebben we hem wel al eens bezig gezien en zijn we gerust in de afloop.
Dierk...Hou je nu eindelijk eens van ons forum.Ik geloof dat je nogal traag van begrip bent...Geen reclame voor je zaak. Dat keert zich enkel tegen jezelf. Ik hoop dat je het nu eindelijk eens snapt.
|
|
Marc
|
22-9-2006 15:34:48
Neem gewoon DSS ans discobar daar kan geen enkele dj aan tippen.
Het DSS team Marc,Guy en >Tony ps We are The best
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|