Terug naar overzicht
Onze ringen hebben 1200 euro gekost bij Wim Meeussen. Mijn ring is met 3 briljantjes, Jan zijn ring is breder. Als je hem mailt, krijg je een prijslijst met fotootjes. Groetjes
Dag Karen,Wij hebben beide ook vergeleken en eigenlijk is Wim Meeusssen iets goedkoper. Allez, alles hangt natuurlijk weer af van welk soort ring je kiest en hoeveel steentjes..Als je van een dergelijke stijl houdt moet je zeker ook eens kijken op de site van Yves Vanschoenwinkel, hij heeft ook erg mooie creaties en alles is op maat mogelijk!Succes!Sarah
Aangezien mijn verlovingsring van Wim Meeusen kwam hebben wij er ook onze trouwringen besteld.Wij zitten aan 1470 euro voor de twee ringen.(In de mijne zit ook een briljant verwerkt).Ik denk als je geen steentjes kiest je al vanaf 900 euro ringen kan hebben.groetjes
Wij hebben de onze ook bij Wim Meeussen gekocht. Na een trouwbeurs heeft hij ons zijn prijslijst gemaild. Als je wil mail ik het je door. Laat iets weten op paja65@hotmail.comGroetjes
Ik heb intussen de prijslijst gevraagd en meteen aangekregen! Bedankt voor de tips!Groetjes,Karen