TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mannaert
1-12-2012
|
30-12-2011 10:46:51
Hallo Marilyn,
Mijn grootmoeder heeft daar 2 jaar geleden een feest gegeven voor haar 75ste verjaardag. Alles was lekker en tip top verzorgd.
Ik en mijn verloofde hadden daar eind november een afspraak om te bespreken wat mogelijk was en wat kon voor ons huwelijk op 1/12/2012. Jammer genoeg was erop het moment van de afspraak niemand aanwezig. We hebben 20 minuten staan wachten zonder iemand te bespeuren. Ik heb er nooit nog iets van gehoord. Hierdoor hebben we dan ook besloten om ons huwelijksfeest daar niet door te laten gaan.
Groetjes en veel succes
|
|
Evelien
1-9-2012
|
30-12-2011 14:03:02
Heyhey,
Wij hebben hier in het verleden een paar communiefeesten meegemaakt en dit was dik in orde.
Voor onze trouw zijn we daar dan ook eens gaan kijken en de renovaties waren net achter de rug (alles rook nog naar verf ;-)) en het resultaat is echt prachtig! De persoon met wie we een afspraak hadden was ook stipt op tijd en heel vriendelijk. We hebben alles mogen bekijken en kregen heel wat uitleg.
Waarom hebben we dan toch niet voor deze zaal gekozen: ze was een beetje nipt voor ons aantal genodigden en aangezien mijn vader reeds muziek gedraaid had in die zaal op vorige feesten, wist ik dat er (vroeger) "problemen" waren met de muziek. Als je namelijk over de toegelaten decibels ging, werd je niet gewoon verwittigd, maar sloeg alles gewoon af (licht, geluid, elektrciteit). Dat vonden we minder natuurlijk en we wilden dat risico liever niet lopen....
Groetjes!
Evelien
|
|
Kristien
25-5-2012
|
30-12-2011 14:33:40
Dag Marilyn,
Wij gaan daar ons feest houden en hebben er tot nu toe heel positieve ervaringen mee, ze zijn heel vriendelijk, altijd bereid om te helpen met tips en nuttige contacten, en de prijs is goed in vergelijking met veel andere zalen. De zaal is heel mooi, en we maken ons weinig zorgen over geluidsoverlast want de uitbaters wonen zelf naast de zaal, en schuin ertegenover woont de DJ die we gaan gebruiken. We hebben ook al heel veel positieve commentaar gehoord toen we mensen onze zaalkeuze vertelden: naar het schijnt is het eten heel lekker, het dessertbuffet ronduit schitterend, en zijn de recepties heel verzorgd. Wij trouwen op 25 mei, dus ik kan daarna wel een feedback geven, maar je zal natuurlijk nu al moeten vastleggen... Als het nog kan, want wij hebben in juli vastgelegd en toen waren al veel dagen volzet! Dus misschien snel eens contact opnemen... Groetjes, Kristien
|
|
Saskia
8-6-2012
|
30-12-2011 16:21:34
Wij zijn er ook gaan kijken en bij ons waren ze ook wel op tijd! Qua vriendelijkheid was het wel ok. De prijzen liggen idd redelijk goed maar ik vond de zaal nogal "donker" overkomen en ook de tafels vond ik niet ok. Maar bon, het is maar wat je wilt natuurlijk Ik zou er zeker is gaan kijken.
|
|
ellen
14-4-2012
|
30-12-2011 20:02:51
Hey,
Mijn nicht is er enkele jaren geleden getrouwd en het was zeer erg inorde!!!
Ikzelf ben er niet gaan kijken (het is zeer erg in de buurt, maar enkel omdat mijn nicht er ook getrouwd is....)
Zeker eens gaan kijken, is een zeer landelijke zaal...
Groetjes Ellen
|
|
Lauren
15-9-2012
|
31-12-2011 11:32:53
Mijn schoonbroer en -zus zijn daar getrouwd en waren daar heel tevreden van :)
|
|
Heidi
7-7-2012
|
31-12-2011 18:26:59
wij geven er onze feest op 7 7 12 en zijn tot nu toe supertevreden van de service !
|
|
Caro
1-10-2011
|
3-1-2012 10:38:48
Wij hebben er op 1 oktober 2011 ons trouwfeest gehad en wij zijn zeer tevreden. Qua prijs-kwaliteit verhouding zitten zij echt wel goed! Het eten, de bediening, de DJ waarmee zij o.a. mee samenwerken (wij hebben gekozen voor BNS Events te Zele), alles was dik in orde! Wij konden het niet beter wensen. Ik vond het zeer belangrijk dat de mensen het eten zeer lekker vonden en dat er veel werd gedanst. (zoals alle bruidjes waarschijnlijk ). Iedereen kwam ons (ook achteraf) zeggen hoe lekker het eten wel was (vooral goede commentaar gekregen op de nieuwe formule "bordjesbuffet"; zeer verfijnd!) en de dansvloer stond steeds vol tot 5u. Om 6u. hebben we dan zelf onze vrienden, die echt niet van ophouden wisten, "buitengezet" ;o) Ook geen enkel probleem met geluidsoverlast gehad! Wij zouden onze feest er onmiddellijk opnieuw geven! p.s.: de tuin die grenst aan zaal 2 is zeker de moeite waard mocht je de receptie buiten kunnen doen!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|