Terug naar overzicht
Ik heb er van de week ook al 100 bij de post besteld
gaan jullie dan zo vroeg al jullie postzegels bestellen?
Wij wel
Is het ook niet zo dat je vanaf 1 januari die duurdere postzegels moet gebruiken omdat het anders niet voldoende gefrankeerd is?
jup ik heb de mijne ook al
@ Eva : Op de postzegel zelf staat alleen een cijfer (1 of 2 enz.), dat verwijst naar de waarde (nu 0,61 euro en binnenkort 0,65 euro). De waarde zelf staat er niet meer op. De Post kijkt alleen naar het gewicht en de afmetingen van je zending, en naar het nummertje op je postzegel. Als dit in orde is, is het voor de Post ook goed, of je je zegels nu 0,61 euro betaald hebt, of 0,65 euro. Het is trouwens ook zo dat je je postzegels goedkoper krijgt per grote aantallen, dan wanneer je ze per stuk koopt.Je kan dus gerust nu je postzegels kopen om je uitnodigingen in mei volgend jaar te versturen. Zorg dan wel dat je geen postzegels koopt met wintertekening om je uitnodigingen / bedankkaarten in mei te versturen Wij hebben zelf slechts 6 postzegels nodig, en de helft daarvan is dan nog voor het buitenland. De rest van onze uitnodigingen geven we persoonlijk af. Ik ga ze dan ook gewoon halen wanneer ik ze nodig heb.
Hoi Serena, wou maar even melden dat wij op dezelfde dag trouwen :)jullie al veel voorbereidingen gemaakt?groetjes
Hallo Robine,Leuk dat we dezelfde datum hebben :-) Is het een speciale datum of gewoon gekozen?Wat wij al hebben geregeld:-Fotograaf-Dj-Trouwkleed-Lingerie-Getuigen-En vandaag hebben we onze datum aangevraagd in het stadhuis :-)-VervoerNog niet geregeld:-Uitnodigingen-Kleren van & schoenen van mijn verloofde-Mijn schoenen-TrouwboeketEn wat hebben jullie al allemaal geregeld?Groetjes-Linder
hoi, nee zomaar gekozen door mn ventje.... niet bepaald een reden voor :-)wat wij al hebben geregeld :trouwkleedfotograafdjzaalgemeentehuisgetuigenuitnodigingen ga ik mrgn bestellen. boeken liggen hier sinds maandag en ons keuze was vlug gemaaktdat zal't wel zijn