Terug naar overzicht
Ik vind het alleszins prachtig! Ik interpreteer het lied als een schreeuw van haar om graag gezien te worden door hem. Vind daar dan ook niks mis mee om dit als openingsdans te gebruiken. Moet de tekst echt volledig kloppen? Voor mij alleszins niet ;-)
Hoi,hoewel ik de cd 21 van Adele heel erg goed vind (heb het o.a. gekregen voor mijn kerst), zou ik geen liedje van haar nemen als openingsdans, gewoon omdat het één van de grootste heart-break cd's is van de afgelopen jaren. Ik vind de tekst persoonlijk wel belangrijk... Maar als jij en je verloofde in dit lied ook een positieve boodschap kunnen vinden, dan moet je dat zeker doen! Het belangrijkste is dat het lied voor jullie veel betekent.
Op haar dvd zegt ze zelf over dit lied dat dit een positief liedje is, of dat ze het toch met die ingesteldheid geschreven heeft.
Hoi Hanne!Ik vind het ook een heel mooi nummer. Meerdere bruidjes vinden dit hoor, zie ook maar eens op het forum (topic 'openingsdansen'). Ik denk dat wij 't mss in de kerk gaan draaien (twijfelen nog tussen dit nummer en 'to make you feel my love') maar wss niet als openingsdans... Ze spreekt toch wel een beetje uit dat zij hem wilt maar hij met twijfels zit, ... Enfin, ik vind alleszins wél dat het zeker kán als openingsdans (wat ik bijv. weer niet vind bij 'Someone Like You'). Succes! X
Hey heyHier wordt het dus ook one and only van Adele.Ikzelf vond héél veel liedjes mooi maar mijn ventje zag dat telkens niet zitten.Nu, we horen allebei graag Adele en toen ik hem het liet horen was hij ook verkocht. Het enige wat hij niet zo leuk vond ik dat het liedje bijna 6 minuten duurt. Maar op 3 min 30 ongeveer valt het liedje even een beetje stil en dan heb ik met hem afgesproken van het dan maar te laten stoppen want anders was het nog langer zoeken naar een andere openingsdans.En over de inhoud. Ik bekijk het zo: het gaat mssn wel over bindingsangst maar ik bekijk het dan niet in het binden door het beginnen van een relatie maar binden door het trouwen. Dan is het toch echt. Zo bekijk ik het :DGroetjes.
Als jullie het liedje mooi vinden gewoon doen hoor! Ze kiest toch voor hem in het liedje, ondanks haar twijfels. De tekst van onze openingsdans gaat over een relatie die allang is geëindigd dus ja ;D Dit liedje heeft een speciale betekenis voor ons, we gaan ook niet naar de tekst kijken.
joepie! beslist!