Terug naar overzicht
Hey Sarah,Ik kan je zeker Graciela van Attrattiva aanraden. Ik heb natuurlijk geen idee of ze nog vrij is op jouw trouwdatum.Ik heb voor haar gekozen - heb al mijn proef make-up en kapsel gehad - en ben super tevreden. Thuis vonden ze het ook perfect waardoor mijn zus en mijn dochter meteen ook gevraagd hebben voor make-up en kapsel :-D.Ze komt over heel het land maar ze is van het Leuvense.Groetjes en succes
Hey heyNormaal gezien wordt eerst je kapsel gedaan en dan pas je make-up.Hier komt er ook iemand aan huis maar die brengt dus zelf alles mee. Hoef zelf niks te zorgen of op te doen. Ze heeft mij gezegd van toch te rekenen op 1u 30 en met de proef kunnen we dan zien hoelang het effectief gaat duren. Beetje beetje tijd over dan dat er achteraf gehaast moet worden om terug op schema te komen.Spijtig genoeg is mijn visagiste van limburg en kan ik je dus niemand aangebevelen.Groetjes.
Ik had Barbara Poedts uit Haacht, en ze is super goed!! Ze doet echt make-up die bij je past, aangepast aan haar wensen. Je kan is gaan kijken op haar website.
Ik heb Nuira L'Artista uit omgeving Mechelen. Ze is een aanrader. mail haar.
Kijk eens op de Facebook pagina van JaKi Visagie. Dat is een vriendin van mij. Ze woont in Glabbeek maar werkt in Leuven dus komt zeker tot daar :-)Zij heeft mij ook opgemaakt en heeft een naturelle stijl. Ik heb in elk geval veel complimentjes gekregen en heb haar al aan verschillende mensen aanbevolen!Succes!