Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

details

30-12-2011 15:13:08
dag bruidjes,

heb vandaag al veel gepost. Heb vakantie, valt het op :-)
Nog 182 dagen op de teller en de meeste dingen zijn al geregeld. Maar ik begin me nu zo beetje af te vragen welke kleine dingen er allemaal zijn waar je moet aan denken. Zo van die details die het allemaal wat specialer en unieker maken.
Ik denk zo aan de praatpaal, een gastenboek, bedankjes, ... .
Heeft er iemand leuke ideetjes hieromtrent?

Groetjes van een bruid die dringend moet poetsen maar weer te veel bezig is met de trouw ...

Hanne
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 568

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik30-12-2011 23:44:13

aangezien het thema van onze suite en trouw 'rood' was (rode details in kleding, menu's, misboekjes enz) heb ik ervoor gezorgd dat overal dezelfde rode steentjes terugkwamen.
De menu's zaten in een kadertje dat ik in het zilver gespoten had met glinstertjes. Op het menu zat ook een rood steentje.
De misboekjes waren eerder een miskaart waar de belangrijkste zaken opstonden, daar ook het rode steentje
De bedankjes voor de gasten waren rode kerstballen waar ik onze naam en trouwdatum met de hand opgeschreven had
bedankjes voor de getuigen, ouders enz: gegraveerde champagneglazen via www.brianto.be (zeker een aanrader!)
heel leuk zijn ook de bruids- en bruidegoms- gelukspoppetjes die je bij ava kan vinden, een tof detail dat je aan de bedankjes kan hangen. Deze poppetjes hingen ook aan de zakjes met snoepjes die we uitdeelden aan de kerk. Rode neusjes, kan je kopen van Lutti bij Colruyt, kregen we ook goede commentaar op!
Ik heb er ook voor gezorgd dat overal hetzelfde lint werd gebruikt. Ava is echt een winkel waar je leuke dingetjes kan vinden.
Wij hebben ook voor de kindjes van de suite iets van speelgoed voorzien voor in de Kerk, zo kunnen ze zich wat bezighouden (een pop voor het meisje, playmobil piraten voor jongen, boekjes,...)
Tijdens de kersperiode kan je ook leuke decoratie vinden die je altijd kan gebruiken voor een huwelijk. Als je een 'thema' of kleur in gedachten hebt is nu eigelijk het moment om toffe dingetjes te vinden, volgende week is het waarschijnlijk al te laat...
Wij hadden een praatpaal, we wachten wel nog op het resultaat!

succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...