TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nancy
19-5-2012
|
30-12-2011 21:20:21
misschien vriendjes van de klas ofzo. Wij hebben er ook 2 die dan 3 en 5 zijn. Ze blijven slapen bij een vriendin van mijn zus maar ik en mijn kindjes kennen haar ook wel. Misschien even rondvragen, is misschien wel iemand die dit wil doen.
Nog veel succes Nancy
|
|
Nele
25-5-2013
|
30-12-2011 21:27:52
Onze kindjes zullen op onze trouw 2 en 3 zijn. Ik denk dat ik ze in een reisbedje zal leggen in een aparte ruimte. Voor jullie kindje van 6 jaar zal dat al iets moeilijker zijn. Een goed vriendje uit de klas zou idd een optie zijn. Ik volg dit item op Succes!
|
|
Carmen
12-1-2012
|
30-12-2011 21:40:34
De onze zijn 5 jaar en 10 maanden. De oudste mag voor 1x opblijven zo lang ze wil en ik hoop dat de jongste gewoon in slaap valt. Tot het het voor hun genoeg geweest is gaat hun meter met hun naar ons thuis.
|
|
wendy
26-5-2012
|
30-12-2011 22:06:20
Ons zoontje van 1 zal gaan logeren bij de onthaalmoeder. Vind ik een ideale oplossing want zij is de enige die hij goed kent die niet op ons feest zal zijn.
Groetjes!
|
|
Sarah
18-5-2012
|
30-12-2011 22:17:32
Mijn petekindje is tegen onze trouw 3 en zijn zusje (die ook ons ringenmeisje is) is er dan 6. Hun mama is mijn getuige, dus zij zat ook met ongeveer hetzelfde probleem. Mijn petekindje is er bij het wettelijk huwelijk 's ochtends gewoon bij, maar wordt 's middags naar mijn getuige haar schoonouders gebracht en zijn zusje van zes blijft tot op het avondfeest. Zij is zo bezig met het hele feest en kijkt er al zo lang naar uit om met mijn papa te swingen :) dus zij mag eventjes blijven en wordt samen met mijn oma naar de b&b in de buurt gebracht rond een uur of tien en blijft bij haar op de kamer slapen.
|
|
Debo
17-12-2011
|
30-12-2011 23:30:20
onze zoon is 3 en dochtertje is 4 maanden. Zij zijn erbij gebleven tem de receptie. We hadden het geluk dat iemand van de creche ook babysit en zij is naar de receptie gekomen en daarna samen met de kindjes naar ons huis gegaan waar ze overnachtte. Wij zijn op hotel gaan slapen omdat de kids al wakker waren als wij toekwamen! Ze is ook tot 13u gebleven. We hebben haar wel zeer goed betaald, het was onze gemoedsrust zeker waard!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
31-12-2011 8:33:55
Hoi
Ik ben ook eens aan het rondneuzen geweest en op de gemeentelijke site van de kinderopvang staat ook dat nacht en weekendopvang kan in uitzonderlijke omstandigheden..je moet er een aanvraag voor indienen..heb ik ook gedaan...nu is alleen nog de vraag wat zij verstaan uit 'uitzonderlijke omstandigheden'.. Ik wacht geduldig af.. :)
Nu, dat zou een mooie oplossing zijn voor onze jongste. De oudste van 6 daarentegen...hmm...die slaapt niet zomaar bij een wildvreemde...van mij zou ze ook wel mogen blijven tot ze 'letterlijk' in slaap valt waar ze staat (het is dan ook maar één keer feest), maar er gaan geen andere kindjes aanwezig zijn op't feest, dus ze zal haar ook wel snel vervelen vrees ik.. Een oud-klasgenootje optrommelen is ook geen optie hier..ik ben nl. verhuisd (voor mijn ventje) en we wonen ongeveer 70km van mijn vroegere woonplaats..
En de gezamelijke vrienden die we hier hebben..komen naar't feest...
Pff...'t is echt moeilijk..
|
|
sabrina
7-4-2012
|
31-12-2011 8:55:34
Wij trouwen op 7 april en hebben ook twee kinderen van 3 en 6 jaar. Omdat we ook met het probleem van nachtopvang zaten, hebben we besloten om geen avondfeest te houden. Moeilijke keuze en sommige vinden het wat vreemd maar ik heb liever geen avondfeest dan dat ik mijn kinderen dan bij een vreemde zou moeten laten. En voor overdag heb ik een babysit ingeschakeld die alle kinderen die aanwezig zijn op het feest zal bezighouden, zodat de ouders rustig aan tafel kunnen blijven zitten tijdens het diner.
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
31-12-2011 9:39:40
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit maar ik ben zelf een hele tijd 'vaste' babysit geweest. Toen de ouders gingen trouwen, ben ik meegevraagd geweest op het feest tot de kindjes moe werden en ik met hen naar huis ben gegaan. Ik ben daar blijven slapen en heb me ook 's morgens met de kindjes bezig gehouden tot de ouders wakker waren (rond de middag)
Het voordeel was wel dat ik toen zelf al met de auto reed en dat de kindjes mij ook wel goed kenden.
Ik vind het best een goede oplossing om klaskindjes te vragen. Of eventueel eens te kijken naar de grotere vrienden/familiekring. Zo komt mijn vriendin haar aangetrouwde tante naar het feest maar haar ouders niet. Dus zij komen op de receptie en zullen daarna met de kindjes naar huis gaan.
Veel succes nog!
|
|
Shanna
21-9-2012
|
31-12-2011 10:57:33
Mijn kindjes komen gewoon mee naar het feest, mijn zoontje zal dan 6 jaar zijn en onze dochter 18 maanden . Er zijn reisbedjes voorzien voor de kindjes en mijn meter gaat naar huis gaan met de kindjes na de openingsdans. Wij willen er onze kindjes zoveel mogelijk bij betrekken.
Succes met de zoektocht!
|
|
Lieselot
10-3-2012
|
31-12-2011 11:47:03
Wij hebben ook 2 kids die op dat moment 5,5j en bijna 4j zullen zijn. Wij willen ze er zoveel mogelijk bij die dag. Tis inderdaad wel de mama en de papa die trouwen, en onze kindjes lopen ook voor in de kerk, maar ons gezinnetje bestaat uit 4 he, plus ze kijken er ook al zOlang naar uit...! Wij trouwen voor de wet om 11u30, dus rond 'n uur of elf 'start' het eigenlijk, om 15u in de kerk lopen ze voor en 's avonds is er met de familie een diner en daarna nog extra gasten voor het dessertbuffet en avondfeest. Onze kids mogen blijven tot wanneer ze willen, overdag kunnen ze hier en daar wel terecht bij de verschillende oma's en opa's, meters en peters, en zullen ook veel speelplezier hebben aan de nichtjes en neefjes. Vanaf het avondfeest komt er dan 'n babysit bij, en zij blijft tot de kids echt moe worden, en dan voert iemand ze met de babysit naar het huis van de oma en de opa die daar niet veraf wonen. Zowel de babysit als de kids blijven daar slapen tot 's anderendaags. Ik ben er zeker van dat 't makkelijk 22u zal worden voor hen, en zou er niet raar van doen dat ze het rekken tot na de openingsdans. Van ons mogen ze dit, want 't is toch ook wel 'n speciale dag he! Voor die éne keer ;-) We plakken er geen uren op, en zien gewoon wel... dat zal de meest relaxe manier zijn denk ik.
|
|
Saskia
8-6-2012
|
31-12-2011 14:15:04
die van ons zullen dan 2 en 3 zijn en we gaan een babysit nemen die dan bij mijn ouders thuis zal komen. Mijn mama en zus zullen hen naar huis doen en dan kunnen wij smorgens uitslapen en ons mama zal ervoor opstaan we hopen ook wel dat ze zo lang mogelijk bij ons kunnen blijven.
|
|
Erika
7-7-2012
|
31-12-2011 14:24:54
Wij hebben een lieve onthaalmoeder die op onze kindjes zal passen. Tegen dan zullen de kinderen 4 en 2.5 jaar oud. Die "grote dag" zal al ontzettend zwaar zijn voor onze kinderen. Je mag dat toch niet onderschatten hoor!!! Vroeg wakker, een hele dag van hier naar daar, foto's trekken, receptie, dan avondfeest. Voor volwassenen is dit allemaal leuk, maar kinderen moeten toch wel wat "geentertaind" worden denken wij. Onze kindjes kunnen wel flink aan tafel zitten, maar een hele avond? Wat doen ze ondertussen? Toch niet voortdurend kleuren, knippen,... Vandaar dat de onthaalmama de kindjes na de receptie mee naar huis neemt. Ik ben er 200% zeker van dat deze dag voor hen al een groot feest zal geweest zijn en dat ze s'avonds erg blij zullen zijn met wat rust, stilte en een vertrouwde omgeving. Wij zijn er dan ook gerust in dat de kinderen in erg goede handen zijn, zodat we ons geen zorgen hoeven te maken.
|
|
inge
15-9-2012
|
31-12-2011 17:20:24
Blijkbaar veel koppeltjes hier met kindjes. Net zoals wij. Ons kindjes zijn tegen dan 5.5 jaar en 3 jaar. Er gaat een collega van mij mee de ganse dag, die de kindjes heel goed kent. Zij zorgt ervoor overdag, dorst, honger, een plasje, ... . Dat lukt niet om dat allemaal zelf te doen op die dag en de oma's en de opa's zijn er natuurlijk ook, maar ik wil dat het voor hen ook geen verplichting is en dat ze kunnen genieten. De kindjes mogen zolang blijven als ze willen, zou toch graag hebben tot na de openingsdans en dan voert iemand de kindjes met " de nanny", zoals ze zichzelf noemt, naar huis. Ik besef dat ik geluk heb dat zij dit wil doen, want het is niet evident en ik wou ook mijn kinderen niet bij om het even wie laten slapen. Want al de vertrouwde mensen zijn aanwezig op het feest. Hopelijk vind je een oplossing, zodat je onbezorgd van jullie feest kan genieten.
|
|
veronique
30-6-2012
|
1-1-2012 10:17:17
Hier ook 2 kindjes die dan 5,5 en 3 zullen zijn. De meisjes die bij ons komen babysitten zijn 2 zussen (een tweeling) en we hebben hen beide voor de hele dag en nacht gevraagd. En dit betalen we ook heel mooi! want zoals hierboven al gezegd, het is ook een beetje hun dag. zij willen dit met veel plezier doen. Ze gaan de hele dag mee met de kindjes, en als ze 's avonds moe worden gaan ze ermee naar huis gaan, en dan komen ze er de dag erna weer mee naar de feestzaal omdat we dan allemaal samen ontbijten. wij blijven daar slapen met de getuigen en de ouders.
|
|
heidi
|
2-1-2012 8:15:50
onze kindjes waren 3,5 en 2jaar oud, het was ook voor hen een vermoeiende dag...na de receptie zijn ze met mijn zus haar zchoonouders naar huis gegaan,na het feest is mijn zus ook bij haar schoonouders gaan slapen... onze kindjes maakten er geen probleem van om met hen mee te gaan, we waren wel van tervoren al eens bij hen langs geweest en ze waren er al eens blijven slapen.Eventueel aan een onthaalmoeder vragen, ik ben zelf onthaalmoeder en ik doe dit ook regelmatig...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|