Terug naar overzicht
heyIk kom ook gewoon met mijn ventje binnen.Mijn pa moet ik gewoon zoiets niet vragen. Dus was de keuze rap gemaakt. En de suite vormt een erehaag als we binnenkomen.Niet verder twijfelen. gewoon doen!!!grtjs
Ik ben op dit vlak nogal een traditionele. Bij mij wacht hij aan het altaar en speelt de bruidsmars als ik binnenkom. Als kind wou ik dit ook zo. Groetjes en een schitterend 2012 toegewenst!
Bij ons gebeurt het zo:ik doe mijn trouwkleed nog niet aan bij de wettelijke trouw.Tussen wet en kerk ga ik terug naar huis en doe ik mijn echt trouwkleed aan.Ondertussen gaat iedereen naar de kerk, behalve mijn papa en eventueel nog iemand om me te helpen mijn kleed effectief aan te doen.Ik stap dan binnen in de kerk met mijn papa en mijn toekomstige staat zo aan het altaar te wachten waar hij, en al de rest, mij voor 't eerst zal zien in mijn echt trouwkleed..Ik krijg er gewoonweg kiekenvel van van dit te kunnen en mogen doen.. Zalig lijkt me dat :)maar, dat is natuurlijk voor iedereen anders... Je moet vooral doen waar je zin in hebt! :)
Ik ga ook met men verloofde binnen. We zullen dan al getrouwd zijn voor de wet dus vind het gewoon fijn om samen binnen te wandelen... We hebben elkaar dan toch al gezien want wij gaan ook eerst foto's maken en hebben s'middags receptie.Groetjes Anneken
wij gaan ook samen binnen..Met ja papa binnekomen is helemaal geen traditie van hier en vind het nogal amerikaans.maar doe vooral wat je zelf het leukste lijkt!
ik vind dat je moet doen wat jij zelf wil!Wij hebben het gedaan dat mijn ventje staat te wachten maar het is jullie trouw! Doe dit dan ook 100% zoals jullie het willen ;-)Heel veel succes!Groetjes, Vicky
Ik heb beide al gezien (met papa of echtgenoot naar voor), gewoon doen waar jullie je het beste bij voelen dus!
Ik sta te wachten op mijn bruidWij trouwen daarvoor ook al voor de wet, maar dit doen we in zeer gesloten kring, enkel de suite, daarna gaat mijn verloofde terug naar huis, om haar jurk aan te trekken, kapsel en dergelijke, de gasten komen aan, aan de kerk, waar ik haar dus zal opwachten, en komt ze binnengewandeld met haar vader aan haar zijde
Mijn vader gaat mij weggeven aan het altaar op het ave maria (ook vrij ouderwets dus maar ik hou daar wel van). Mijn vader woont vrij ver van de kerk (een veertig minuten) dus heen en terug voor mijn man is wat ver en wat tijdrovend. Daarom hebben we voor deze oplossing gekozen. Je kan ook kiezen voor een tussenoplossing: hij kan je opwachten aan de kerk en dan kunnen jullie samen naar voor gaan :-)