Terug naar overzicht
Hoi Vicky,Proficiat met je verloving :-)Mijn broer en schoonzus hebben enkele jaren geleden hun namiddagreceptie en avondfeest gegeven in het Daemshof in Noorderwijk. Dat was echt super! Mooie zaal en mooie tuin. De voorbereiding met de mensen van de feestzaal verliep erg vlot en aangenaam, het eten was heel erg lekker en de huis-DJ was ook kei goed. Groetjes,Karen
Wij hebben onlangs onze feestzaal gewisseld en hebben voor binnenkort 25 februari de Hezehoef in Olen. Zij hebben verschillende zalen, die indien nodig kunnen samengevoegd worden tot één grote. Heel mooie locatie, en lekker eten. Landelijker van uitzicht dan het Daemshof (ook mooie zaal trouwens).Héél vriendelijke man, ik hou het forum verder op de hoogte van onze bevindingen!
Wij trouwen trouwens ook op de dag dat we 12 jaar samen zijn, leuk!
Hoi Vicky, Wij trouwen in La Grange dat is in Massenhoven. Wij zijn gewoon ontzettend verliefd op deze zaal! En nog niets dan positieve punten gehoord. Oké, ze is niet van de goedkoopste hebben we gehoord, want om eerlijk te zijn is dat de enige zaal waar we echt binnen zijn geweest. Maar we waren er zo zot van dat we meteen toegezegd hebben ;-)In elk geval dikke proficiat met je verloving en veel succes met de voorbereidingen en jullie zoektocht ;-)Groetjes, een naamgenoot
Wij gaan ook ons feest geven in de hezehoef, is toch de bedoeling, ga overmorgen de zaal vatleggen, prachtige locatie, zeer vriendelijke man, ik denk dat dit een topper gaat worden
Wij trouwen op 5 mei in de Vlaschaard in Hulshout!! Lijkt me een super zaal!!
Mijn vriend en ik zijn net als Vicky naar 'La grange' in Massenhoven gegaan en waren eveneens direct verliefd op de zaal! Daarna hebben we nog een zaal bekeken en dan gauw gebeld naar 'La grange'. Dat was snel beslist! Prachtige locatie en heel vriendelijk ontvangen... Ondertussen al wat rond gehoord bij kenissen en alleen nog maar positieve dingen gehoord. :-)