Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenendilemma

2-1-2012 22:13:15
Hey!

Ik ben deze middag met mijn beste vriendin en tevens getuige op schoenenjacht geweest. Ik had al veel gehoord over Gabrielli en ben daar naartoe gegaan, maar 't is jammer genoeg een beetje tegengevallen.
Het was er enorm druk en de verkoopster nam eerst echt de tijd niet om ons te helpen. Ik heb zeer moeilijke voeten (aan beide kanten een hallux valgus) en vond niet direct iets dat goed zat. Kreeg ik als commentaar dat de schoen hem nog een beetje moet zetten en dat het normaal is als ze wat strakker zitten. Maar sommige deden dus echt gewoon pijn... Uiteindelijk ben ik buitengegaan met een schoentje van luca renzi (een pump met peeptoe), op zich een leuk schoentje, maar ik heb toch het gevoel dat het allemaal wat gepusht werd en nu zit ik al te twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt...
Weet er onder jullie nog iemand een schoenenwinkel in de buurt van Gent zijn die ook bruidsschoenen doet en waar je als klant niet als een nummer wordt behandeld? En welke merken zijn er geschikt voor bredere voeten? Ik wil echt een leuk elegant schoentje met een hak van maximum een 6tal cm.
Heel wat vragen van een klein beetje gefrustreerd bruidje .

Evelien
14-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 938

Dorine

Meld misbruik2-1-2012 22:30:38

Oei, zelf ben ik tot tweemaal toe naar Gabrielli geweest voor feestschoenen en telkens goed geholpen geweest. Was wel in een minder drukke periode! Kan niet zo direct een winkel noemen in Gent of in de buurt :(
Kan je wel dit meegeven, misschien toch even je schoenen een beetje inlopen. Luca Renzi (tweede merk van Linea Raffaelli) is een heel goed merk, heb ik ook en ze voelen als pantoffels aan de voeten.

p.s. Couture Anny (bruidsmode) op de Voormuide in Gent is aan het uitverkopen, misschien hebben ze nog schoenen, wie weet, vragen staat vrij hé.

groetjes

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik2-1-2012 22:37:35

Dankje Dorine, ik voel me al een beetje beter. Ik denk dat het inderdaad grotendeels komt door de drukte van de solden dat ik iets minder goede service heb gehad... Met nog 102 dagen op de teller ben ik een echte stresskip aan het worden . Heb gewoon schrik dat pijnlijke voeten mijn dag gaan verpesten... Maar dat inlopen ben ik zeker van plan. In de winkel gaven ze me de raad om ze in te lopen met een vochtig nylonkousje. 't is wel een soepel leer, dus moet lukken.Groetjes

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik2-1-2012 22:52:01

hey
ik ben ook naar Gabrielli geweest 2maand terug.
echt tevreden was ik ook niet toen ik terug buiten stapte met mijn platte balerina's;(Luca Renzi )
Ik had verwacht enkele schoenen met kleine hak te kunnen passen en eventueel enkele platte. Ik kreeg één met kleine hak en één platte balerina.
Niet echt wat ik in gedachten had van DE schoen.
Er was nog één andere klant en ze had het toen al te druk.
T'moest vooruit gaan.
Nu ik de schoenen al beetje heb ingelopen denk ik dat het best wel goedzittende schoenen zullen zijn.Ze zitten echt wel heel goed.Wat uiteindelijk toch het belangrijkste is.
grtjs

Els
27-1-2012
 Meld misbruik3-1-2012 11:10:12

Hallo,
Van de "gewone" merken werken o.a. högl en ara met breedtes, de letter in de schoen geeft de breedte aan (g , h..) , zei hebben ook mooie feestelijke modellen, en met de lentecollectie in aantocht ga je zeker lichtere kleuren vinden

Groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-1-2012 12:49:55

Heyhey naamgenootje,

Ik ben ook bij Gabrielli geweest en had wel een goede ervaring. We waren met 2 bruidjes en werden elk goed geholpen door de verkoopsters. Heb veel mogen passen en ze waren heel vriendelijk. Spijtig dat jij een slechte ervaring had!

In Gent weet ik ook niet direct iets zijn, ik ben van Aalst en had anders ook naar Gent geweest, maar vond dus ook niet onmiddellijk iets.

Maar heb er wel vertrouwen in dat de schoenen beter gaan zitten eens ze ingelopen zijn, bij mij is dit bij al mijn schoentjes zo ;-).

Groetjes!

Evelien

Evelyn
8-6-2012
 Meld misbruik9-1-2012 19:08:54

Hey, ben ook naar Gabrielli geweest dit weekend en ook niet echt goed geholpen geweest naar mijn mening. Vond ze nogal opdringerig , en ze toonden me precies niet goed wat ik wilde. Ook had ik veel te spannende schoenen gekregen , en kreeg toen ook het commentaar dat dat wel zou verbeteren ... Ik heb uiteindelijk geen gekocht , want ken mijn voeten toch zelf het beste he ! Ben nu ook nog op zoek naar andere schoenwinkels.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...