Terug naar overzicht
Oei, zelf ben ik tot tweemaal toe naar Gabrielli geweest voor feestschoenen en telkens goed geholpen geweest. Was wel in een minder drukke periode! Kan niet zo direct een winkel noemen in Gent of in de buurt :(Kan je wel dit meegeven, misschien toch even je schoenen een beetje inlopen. Luca Renzi (tweede merk van Linea Raffaelli) is een heel goed merk, heb ik ook en ze voelen als pantoffels aan de voeten.p.s. Couture Anny (bruidsmode) op de Voormuide in Gent is aan het uitverkopen, misschien hebben ze nog schoenen, wie weet, vragen staat vrij hé.groetjes
Dankje Dorine, ik voel me al een beetje beter. Ik denk dat het inderdaad grotendeels komt door de drukte van de solden dat ik iets minder goede service heb gehad... Met nog 102 dagen op de teller ben ik een echte stresskip aan het worden . Heb gewoon schrik dat pijnlijke voeten mijn dag gaan verpesten... Maar dat inlopen ben ik zeker van plan. In de winkel gaven ze me de raad om ze in te lopen met een vochtig nylonkousje. 't is wel een soepel leer, dus moet lukken.Groetjes
heyik ben ook naar Gabrielli geweest 2maand terug.echt tevreden was ik ook niet toen ik terug buiten stapte met mijn platte balerina's;(Luca Renzi )Ik had verwacht enkele schoenen met kleine hak te kunnen passen en eventueel enkele platte. Ik kreeg één met kleine hak en één platte balerina.Niet echt wat ik in gedachten had van DE schoen.Er was nog één andere klant en ze had het toen al te druk.T'moest vooruit gaan.Nu ik de schoenen al beetje heb ingelopen denk ik dat het best wel goedzittende schoenen zullen zijn.Ze zitten echt wel heel goed.Wat uiteindelijk toch het belangrijkste is.grtjs
Hallo, Van de "gewone" merken werken o.a. högl en ara met breedtes, de letter in de schoen geeft de breedte aan (g , h..) , zei hebben ook mooie feestelijke modellen, en met de lentecollectie in aantocht ga je zeker lichtere kleuren vindenGroetjes
Heyhey naamgenootje,Ik ben ook bij Gabrielli geweest en had wel een goede ervaring. We waren met 2 bruidjes en werden elk goed geholpen door de verkoopsters. Heb veel mogen passen en ze waren heel vriendelijk. Spijtig dat jij een slechte ervaring had!In Gent weet ik ook niet direct iets zijn, ik ben van Aalst en had anders ook naar Gent geweest, maar vond dus ook niet onmiddellijk iets.Maar heb er wel vertrouwen in dat de schoenen beter gaan zitten eens ze ingelopen zijn, bij mij is dit bij al mijn schoentjes zo ;-).Groetjes!Evelien
Hey, ben ook naar Gabrielli geweest dit weekend en ook niet echt goed geholpen geweest naar mijn mening. Vond ze nogal opdringerig , en ze toonden me precies niet goed wat ik wilde. Ook had ik veel te spannende schoenen gekregen , en kreeg toen ook het commentaar dat dat wel zou verbeteren ... Ik heb uiteindelijk geen gekocht , want ken mijn voeten toch zelf het beste he ! Ben nu ook nog op zoek naar andere schoenwinkels.Groetjes