Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloofd !!

3-1-2012 1:46:18
Op zondag 1 januari om 00:05 ging mijn vriend op de knieën met knallend en spetterend vuurwerk om ons heen !! En ik zei "JA" nadat ik het eigenlijk niet kon geloven na 5,5jaar !! Ik zei nog 'ale jong, ga weg, meent ge da???' (whoeps, kreeg hij ff schrik denk ik) ... We hadden graag dit jaar nog getrouwd, dus zijn al vollop in voorbereiding!! Dus mensen met tips regio midden limburg altijd welkom :-) !! Een bruidje dat op wolkjes loopt !!

Ine
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1209

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik3-1-2012 8:13:07

Hallo,

Proficiat met jullie verloving!!!!

Tips regio Limburg... ik zal jullie onze adresjes doorgeven waar wij tevreden van waren

Zaal: OC Rooierheide in Diepenbeek
Kerk: Rooierheide
Fotograaf: Guy De Locht - Lommel (video-foto-service) (+mini-versie van foto album voor ouders)
Fotolocaties: Kinepolis Hasselt, Herckenrode (tuin bezinnigscentrum)
Traiteur: Luc Haenen - Diepenbeek
Ringen en juweeltjes: Diane Pacholski - Wimmertingen (echt een aanrader!!!)
Kleed en schoenen: Mia Monta - Zottegem
Kostuum: Nicky Vankets - Hasselt
Schoenen bruidegom: Sooco (online)
Huur kostuums suite: Sodermans - Hasselt
Bruidsboeket en corsages: Bloemendroom - Hasselt
Bedankjes: Mie Kado - Diepenbeek
DJ: DJ Elema - Lummen
Bloemen decoratie (zelf gedaan): Frané - markt Hasselt
Decoratie zaal en kerk: de oma (ff vermelden eh )
Haar: X-treem hair - Diepenbeek
Make-up: Beauté Brigitte - Diepenbeek
Lingerie: Lingerie An - Hasselt
Wijn en cava: Appermont - Hasselt
Openingsdans: Dansschool Libert - Hasselt
Nagels: Diane - Munsterbilzen
Zonnebank: Sun-Tan - Diepenbeek
Bedankje ouders en suite: Maison Blanche - Hasselt (luxe-champagne ontbijt)
Ceremoniemeester: geen professionele, een goede vriend heeft deze taak op zich genomen
Vervoer: wij hadden cabrio van familie, suite reed met eigen wagens (kerk en zaal liggen langs elkaar, vervoer was niet echt nodig)

De grootste tip: zo snel mogelijk een fotograaf, zaal en DJ vastleggen. Ik zie dat je al in september trouwt. Ook voor een kleedje moet je soms 4 tot 6 maanden rekenen...

Ik denk dat dit zowat het belangrijkste is....

Groetjes en heel veel succes
Annelies

An
18-5-2012
 Meld misbruik3-1-2012 8:17:07

Proficiat met jullie verloving! Dat lukt allemaal best om dat allemaal geregeld te krijgen hoor. Belangrijkste nu is inderdaad zoals Annelies zegt zaal, fotograaf en DJ. Bij ons waren de belangrijkste punten die zo in de lijsten staan van "1 jaar- tot 6 maanden" op een 3-tal weken geregeld. Ik werd gevraagd eind september en we trouwen in mei en alles zit nu vlot op schema. En we hebben hier al heel wat bruidjes die het allemaal NOG sneller doen.

Héél veel succes met de voorbereidingen en kom hier af en toe eens piepen he want het is echt wel een héél handig forum. Geniet ervan!

Groetjes

An!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-1-2012 9:26:46

Proficiat!!
Het aftellen zal voor jou super snel gaan gezien jullie nog dit jaar willen trouwen :-)!
Geniet ervan!!

groetjes

Ine
22-9-2012
 Meld misbruik3-1-2012 13:18:18

Seg, bedankt voor die lange lijst tips! Ik ga ze zeker onmiddellijk eens onder de loep nemen. :-) Wij dachten voor de zaal aan de Elysee in Genk. Donderdag gaan we langs bij de zaal, kijken als die nog beschikbaar is die dag. Want als je die datum niet kunt vastleggen, dan zit je quasi 'vast' voor de rest te kunnen regelen. Dj hebben we al in gedachten, enkel nog vragen. Fotograaf dat is nog een groot ??? :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-1-2012 14:29:14

Whiiiii - Dikke proficiat!

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik3-1-2012 20:48:02

Hoi, Ik kan Annelies bijtreden over Diane Pacholski! Heel fijne madam, mooie ontwerpen, maar vooral: iets van jezelf. Fotograaf: wij hadden ArtXpo, uit Brakel, heel tevreden over, maar intussen hebben we Studiofoto - Kris Hermans leren kennen. Hij heeft een shopt van onze dochter gedaan, geweldig mooie foto's, hij is van Wimmertingen. Nog een dikke proficiat met jullie verloving, nu begint er een hele leuke tijd, met de grote dag als kers op de taart. Succes! Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...