Terug naar overzicht
Hey Fleur. Ik laat dit doen door de persoon die ook mijn kapsel en make-up doet (Elke van Looks of Versailles). Zij heeft me aangeraden dit 1 à 3 dagen op voorhand te doen maar niet de dag zelf. Ik kan je niet meteen verder helpen met adresjes in het Brugse. Indien niet te ver, misschien schoonheidsinstituut Pure uit De Haan? Succes!
SOS beauty, kan je vinden op facebook. Doet pedicure en manicure en komt ook aan huis. Ook de prijzen en zo zijn daar te lezen. Bij enkel nog maar bij haar geweest voor pedicure dus ik kan haar niet aanprijzen voor manicure :)
Ik heb momenteel al iemand die aan huis komt voor make-up en kapsel (valérie de roeck).Maar weet niet of ze ook nagels lakt... Heb haar eens een mail gestuurd om het te vragen.Maar vrees er beetje voor.
Ik ga normaal gezien ook nooit naar de manicure, maar ben dit wel van plan voor mijn huwelijksdag... Je kan je nagels toch nooit zo mooi zelf doen denk ik dan... Maar doen jullie dit ook al eens op proef?
Ik ga normaal ook nooit naar de manicure:s heb er totaal geen ervaring mee..Ik vraag me ook af of dat ook beter eens op proef wordt gedaan... En ik vraag me ook af welk kleur da'k ga nemen.. heb namelijk een blauw kleed dusja, misschien ook blauwe nagels:s weet nie of da mooi is. Of misschien zwart
haha, ik heb zelfs nog geen kleed, dus voor mij is het nog een groter raadsel :D
Heb hem eigenlijk al gepast maar heb hem nog niet besteld. Ik ga hem eind januari, begin februari gaan bestellen, spannend
Ik weet niet van waar je juist bent in Brugge, maar Belle in sint kruis is heel goed, ook Ann Vandamme uit 't stad hoor ik veel vallen.
Ik heb mijn nagels laten doen in het Afslankhuys in Sint-Andries. Super mooi gedaan en zeer natuurlijk! Ik doe dat zelf ook nooit, vandaar dat het er niet over mocht zijn :)Groetjes x