Terug naar overzicht
hey,Ik ben met mijn mama gaan kijken voor een kleedje voor haar van Oni Onik omdat ik dat wel een mooie collectie vind en je moet toch rekenen op +/-500 euro. Mijn mama heeft iets gepast met rok en bustier en stola en zat gauw rond de 750 euro.Maar in sommige winkels kan je echt passen zonder dat ze direct opdringerig zijn, ga dus zeker eens langs !groetjesAnn-Sophie09.09.06
Ga eens kijken op www.2dehands.be kleding en dan avondjurken.Daar staat een oni onik kleedje te koopGroetjes
Weten jullie of je deze kleedjes ook kan huren? Ik heb al gezien dat je suitekledij kan huren maar ik vraag mij dan af van welke merken dit is en of dit mooie, moderne kleedjes zijn.Groetjes, Eva
Mijn mama had suitekledij van oni onik en was toch 1000 euro kwijt. Het is niet zo goedkoop
Ik heb een € 800 betaald voor mijn suitekleed van Oni-Onik. Het was een rok en een aparte bustier.Let wel, dan moet je nog je schoenen, handtas, juweeltjes en je kapper erbij rekenen hé.Groetjes,Fieke7/07/2007
Hey,De collectie van Oni-Onik is prachtig. Ikzelf heb suitekledij gekocht in mei van Oni-Onik nl een een bustier en een rok (zeemeermin model)en stola voor zo'n 850 euro. Wat ook wel handig is bij Oni-Onik is dat je de soort stof (kwaliteit, uitvoering) en kleur zelf kan kiezen. Vorig jaar kocht ik een jurkje van dit merk (500 euro). Het is echt een aanrader. Prijs kwaliteit zou ik zeggen.Groetjes,Kristl